Feminisme

En we kunnen hier 2 dingen uit leren:

1 1op de 4 vrouwen slikt anti depressiva. Dus dat betekent dat 75 procent onbehandeld rondloopt :mad::mad::mad: levensgevaarlijk lijkt me..
En

2 het vermogen om staand tegen de wand te pissen zorgt blijkbaar voor meer geluk dan het vermogen om meerdere orgasmes achter elkaar te krijgen :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Hoeveel mannen slikken antidepressiva?

Moderne vrouwen hebben totaal geen besef van hoe de wereld werkt, vooral niet over geld. Maar ze hebben wel stemrecht!

Net als ik een aantal jaren geleden al deed pleit Joker hier ook voor dienstbaarheid aan de samenleving d.m.v. een inkomen als voorwaarde om te mogen stemmen.

Mike

Maar wordt het er dan beter op? Hier zijn de indieners van de discriminatieklachten. Bekenden.

fats children2.jpgfats children3.jpg

Oh wedstrijden gaan natuurlijk niet om uiterlijk: de winnaar is altijd voor 'world pies.. eeh peace'

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221024_95765054

“Vrouwelijke supporters zijn belangrijke bevoorraders”: hoe kan vuurwerk zomaar een stadion binnengesmokkeld worden?​

Ja, zo zijn die vrouwen.

Misschien een controversiële gedachte hier maar ik denk dat vrouwen net zo slecht kunnen zijn als mannen. Niet alle vrouwen zijn zo:-) en niet alle mannen zijn helden. Prutsers bij elke sexe.

Je hebt goeie en slechte bij zit en staan plassers

Op basis van dit voorbeeld (binnensmokkelen can vuurwerk) zou je zomaar gelijk kunnen hebben. Dit zie je constant in de man-vrouw discussie, men pakt 1 oppervlakkig uncident om aan te tonen dat mannen en vrouwen gelijk zouden zijn in hun boosaardigheid. En ja, er zijn goede mannen en vrouwen en ook slechte mannen en vrouwen, dus ogenschijnlijk lijkt het dat je argument hout snjjdt.

Jij bent echter zo'n moderne rechtse nan die constant de 🐘 in de kamer over het hoofd ziet. Want op een veel dieper niveau zien we dat het kwaad via het vrouwelijke principe opereert. Je loopt lang genoeg mee op dit forum om mijn argumentatie hieromtrent mee te hebben gekregen, de DAGELIJKSE voorbeelden die dit staven zijn alleen te negeren als je MOEDWILLIG voor de cognitieve dissonantie gaat. De shit waar we met z'n allen in verkeren is 100% een VROUWELIJKE PSYCHOSE.

Ik zou zeggen: prove me wrong. Als je dan toch de discussie wil aangaan, bewijs mij dan maar waarom er geen verschil zou bestaan tussen mannen en vrouwen qua kwaadaardigheid en incompetentie. Succes ermee. Ondertussen eindig ik met dit gevleugelde citaat van Camille Paglia, een wijze vrouw en nog lesbisch ook.

quote-if-civilization-had-been-left-in-female-hands-we-would-still-be-living-in-grass-huts-cam...jpg

Mike

Laatst bewerkt:
Ik zat net de nieuwste X22 Report te beluisteren, waarin Dave zich opnieuw vertwijfeld afvraagt waarom vrouwen niet met miljoenen tegelijk in opstand komen tegen al dat transgender-gedoe, dat nu zo ver is ontaard dat een als vrouw verklede man zich tegenover Biden mag uitspreken over de gevoelens van vrouwen. Dave zegt met talloze vrouwen te hebben gesproken die zich hier bijzonder boos over maken.

Alleen een moderne rechtse man ziet de 🐘 in de kamer niet:

Vrouwen hebben dit aan zichzelf te danken. Vrouwen hebben zich laten leiden door kortstondige emotionele bevrediging zonder stil te staan bij de negatieve gevolgen voor hen op de lange termijn. De vrouwelijke boosheid die Dave om zich heen ervaart is opnieuw gebaseerd op korte-termijn emoties. En naar wie kijken die boze vrouwen om het probleem uiteindelijk op te lossen? Juist ja, MANNEN. Maar, zegt zo'n Dave dan, vrouwen zijn toch gelijk en kunnen toch ook de straat op? Nee, beste man, zo werkt het niet. Vrouwen zullen altijd co-dependent zijn en leunen op mannen die de puinhoop moeten opruimen die vrouwen creeren.

WAKE UP, rechtse mannen!

🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘🐘

Mike

Laatst bewerkt:
Op basis van dit voorbeeld (binnensmokkelen can vuurwerk) zou je zomaar gelijk kunnen hebben. Dit zie je constant in de man-vrouw discussie, men pakt 1 oppervlakkig uncident om aan te tonen dat mannen en vrouwen gelijk zouden zijn in hun boosaardigheid. En ja, er zijn goede mannen en vrouwen en ook slechte mannen en vrouwen, dus ogenschijnlijk lijkt het dat je argument hout snjjdt.

Jij bent echter zo'n moderne rechtse nan die constant de 🐘 in de kamer over het hoofd ziet. Want op een veel dieper niveau zien we dat het kwaad via het vrouwelijke principe opereert. Je loopt lang genoeg mee op dit forum om mijn argumentatie hieromtrent mee te hebben gekregen, de DAGELIJKSE voorbeelden die dit staven zijn alleen te negeren als je MOEDWILLIG voor de cognitieve dissonantie gaat. De shit waar we met z'n allen in verkeren is 100% een VROUWELIJKE PSYCHOSE.

Ik zou zeggen: prove me wrong. Als je dan toch de discussie wil aangaan, bewijs mij dan maar waarom er geen verschil zou bestaan tussen mannen en vrouwen qua kwaadaardigheid en incompetentie. Succes ermee. Ondertussen eindig ik met dit gevleugelde citaat van Camille Paglia, een wijze vrouw en nog lesbisch ook.

Bekijk bijlage 16460

Mike

Niks mis met grass huts. Ik moet denken aan het verhaaltje van mannetje Timpetee. Een visser en zijn vrouw wonen in een pot. Dat vrouwtje wil telkens meer. Die wil niet meer in die pot.

Het motief dat de vrouw meer wil en de man tot slechte daden brengt is al zo oud als de wereld, zie bijvoorbeeld Adam en Eva. De moraal is al even eenvoudig als bekend : hoogmoed komt voor de val!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan