Feminisme

Nee zo ging het niet. Ik zei dat ik mijn dochters opvoed om onafhankelijk te zijn. Van wie dan ook. En dan sneert Mike dat ik en mijn dochters gedoemd zijn om alleen achter te blijven. Natuurlijke selectie. En Miggie komt daar over heen met dat ze afhankelijk zouden zijn van de baas. Voor hun inkomen.

Anyways in die zin is iedereen op de een of andere manier wel in zekere mate afhankelijk van iets of iemand en dat geeft ook helemaal niks. Maar dat hatelijke gedoe hier tegen vrouwen dat is totaal onnodig en voegt niks toe. Dat wilde ik even gezegd hebben.
Bingo en dit was dus het punt wat ik probeerde te maken. Dus het enigste wat je doet is je dochters het feministische katabole gedachtegoed voeden zonder ze ook daadwerkelijk onafhankelijk te maken.

Je hebt pas recht van spreken als je dochters een inkomen verdienen uit een bedrijf opgezet en gerund door vrouwen. Tot die tijd zijn jullie dus gewoon afhankelijk van de noeste arbeid van mannen, het punt dat Miggie terecht maakte. Het klopt dat we allemaal plukken van de mannelijke vruchten, want vrouwen spelen nl. helemaal niets klaar.

Mike
Ga je lekker? Zeg je dit ook tegen je vrouw en moeder? De mensheid is nogal afhankelijk van de vrouw. Dus be carefull what you wish for. Of wilde je wonen in een soort Giliad?

Bingo en dit was dus het punt wat ik probeerde te maken. Dus het enigste wat je doet is je dochters het feministische katabole gedachtegoed voeden zonder ze ook daadwerkelijk onafhankelijk te maken.
Ben jij onafhankelijk dan?
Je weet namelijk best wel wat ik bedoel als ik het heb over financieel onafhankelijk zijn van een man. Daarmee bedoel ik gewoon dat je je eigen broek ophoudt niks meer en niks minder. Voor de rest is het mierenneuken en daar heb ik geen zin in.

Ga je lekker? Zeg je dit ook tegen je vrouw en moeder? De mensheid is nogal afhankelijk van de vrouw. Dus be carefull what you wish for. Of wilde je wonen in een soort Giliad?
Ben het vaak met Mike eens maar af en toe vind ik wel dat hij te ver gaat met zijn wrok tegen vrouwen. Maar ja wie ben ik. Ik snap zijn denken wel maar sommige uitspraken gaan wel echt te ver.

Van vrouwen misschien, van feministen totaal niet, die vernietigen de mensheid

Er is werkelijk niets te bedenken (behalve seks dan) wat een man nodig heeft van een vrouw. Wat niet wegneemt dat ik ook gewoon dol ben op vrouwen hoor. Het gaat om gelijkWAARDIGHEID, niet om gelijkheid. Iemand zei eens : alles wat je om je heen ziet, is door mannen gemaakt ... maar iedereen die je om je heen ziet is door vrouwen gemaakt

Ben het vaak met Mike eens maar af en toe vind ik wel dat hij te ver gaat met zijn wrok tegen vrouwen. Maar ja wie ben ik. Ik snap zijn denken wel maar sommige uitspraken gaan wel echt te ver.
Dat komt omdat je thuis onder de plak zit. Enne...had ik juist n.a.v. een 'grap' van jou over vrouwen niet het volgende grschreven?

Mike

Laatst bewerkt:
Er is werkelijk niets te bedenken (behalve seks dan) wat een man nodig heeft van een vrouw. Wat niet wegneemt dat ik ook gewoon dol ben op vrouwen hoor. Het gaat om gelijkWAARDIGHEID, niet om gelijkheid. Iemand zei eens : alles wat je om je heen ziet, is door mannen gemaakt ... maar iedereen die je om je heen ziet is door vrouwen gemaakt
Door vrouwen GEDRAGEN, niet gemaakt. Vrouwen kunnen nog geen mus maken, al kregen ze de veren erbij.

Mike

Laatst bewerkt:
Je komt vooral over als een hele verbitterde en boze man. Wat is er gebeurd dat je zo in het leven staat?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan