Ik heb zo'n vermoeden dat je dit niet doet omdat je een vrouw bent maar geen vertrouwen hebt in het systeem. Het punt dat JVG maakt is dat 100 jaar kiesrecht voor vrouwen RAMPZALIG heeft uitgewerkt voor de HELE SAMENLEVING.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben heel benieuwd naar de antwoorden hierop!Als ik hier lees op dit forum krijg ik het idee dat voor mannen de vrouw iets is om om te lachen of op te foeteren, en dat het zo moet zijn dat de vrouw de man moet respecteren. dat lastste is voor mij wel waar maar
hoe de vrouw dan moet funktioneren is vraagteken voor mij, want de enige soort vrouw die op dit forum respect krijgt is een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt,
maar niet iedere vrouw is zo of kan dit
en ook niet alle vrouwen hebben een jong gezin waar ze voor kunnen zorgen. En kinderen vliegen uit, wat moet en vrouw dan thuis rondhangen,
ik heb geen goed beeld hoe het allemaal wel zou msoeten, groetjes Aagje
Snel wat in het kort :Als ik hier lees op dit forum krijg ik het idee dat voor mannen de vrouw iets is om om te lachen of op te foeteren, en dat het zo moet zijn dat de vrouw de man moet respecteren. dat lastste is voor mij wel waar maar
hoe de vrouw dan moet funktioneren is vraagteken voor mij, want de enige soort vrouw die op dit forum respect krijgt is een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt,
en ook niet alle vrouwen hebben een jong gezin waar ze voor kunnen zorgen. En kinderen vliegen uit, wat moet en vrouw dan thuis rondhangen,
ik heb geen goed beeld hoe het allemaal wel zou msoeten, groetjes Aagje
Als ik hier lees op dit forum krijg ik het idee dat voor mannen de vrouw iets is om om te lachen of op te foeteren, en dat het zo moet zijn dat de vrouw de man moet respecteren. dat lastste is voor mij wel waar maar
ik heb geen goed beeld hoe het allemaal wel zou msoeten,
Ik zap proberen mijn punten wat te verduidelijken, met dank voor de antwoorden;
Hoe ik er op kom, dat alleen vrouwen die mannelijk gedrag vertonen hier gerespecteerd worden:
ik schreef: een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt. Want ik zie op dit forum veel voorbeelden van vrouwen in leidinggevende funkties die er een potje van maken, en daar komt dan ook de nodige commentaar op.
Maar heel zo nu en dan staat van jou (mike bedoel ik dan) een opmerking in de zin van: kijk! een vrouw met ballen! . Of iets dergelijks.
Snap je wat ik bedoel?
Ik bedoel dan een vrouw, niet die mannelijk is, maar die wel beschikt over een rustig helder denkend verstand met goede argumenten.
Dit is meestal een mannenverstand.
En zo een vrouw krijgt dan respect. Hoop dat ik het zo beter overbreng
En verder leg je uit hoe de huidige vrouw vanaf de jeugd leeft, funktioneert en eindigt, maar deze dingen had ik gelezen;
en kloppen ook,
maar mijn vraag blijft nog staan,
hoe de vrouwen, zonder leidingschapfunkties gaan leven in de beoogde maatschappij, want nogmaals, het is goed om een gezin te stichten en kinderen groot te brengen,
maar niet elke vrouw trouwt, en ze zal toch ergens een funktie moeten hebben en brood op de plank.
Jij schetst de foute levenswijze van vrouwen nu, en terecht, maar ik zoek naar de tegenhanger, de levenswijze van vrouwen die niet gelijk willen zijn aan mannen;
het is duidelijk hoe het niet moet, maar hoe dan wel, gewoon in het dagelujkse leven.
Ik ben niet zo snel beledigd en sta open voor elke dialoog.Schitterend om nu vrouwen te zien die gewoon vragen stellen i.p.v.. meteen beledigdte zijn. Ik.ga hier weer op zitten om.jullie van antwoorden te voorzien!
Mike
Trump en vrouwen :
Mike