Zoals ik al zei in Dotcom, gewoon niet discussieren met vrouwen. Dat laat Trump ook zien.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik schreef: een vrouw die mannelijk denkt en praat/handelt. Want ik zie op dit forum veel voorbeelden van vrouwen in leidinggevende funkties die er een potje van maken, en daar komt dan ook de nodige commentaar op.
Maar heel zo nu en dan staat van jou (mike bedoel ik dan) een opmerking in de zin van: kijk! een vrouw met ballen! . Of iets dergelijks.
Snap je wat ik bedoel?
Ik bedoel dan een vrouw, niet die mannelijk is, maar die wel beschikt over een rustig helder denkend verstand met goede argumenten.
Dit is meestal een mannenverstand.
En zo een vrouw krijgt dan respect. Hoop dat ik het zo beter overbreng
maar mijn vraag blijft nog staan,
hoe de vrouwen, zonder leidingschapfunkties gaan leven in de beoogde maatschappij, want nogmaals, het is goed om een gezin te stichten en kinderen groot te brengen,
maar niet elke vrouw trouwt, en ze zal toch ergens een funktie moeten hebben en brood op de plank.
Jij schetst de foute levenswijze van vrouwen nu, en terecht, maar ik zoek naar de tegenhanger, de levenswijze van vrouwen die niet gelijk willen zijn aan mannen;
het is duidelijk hoe het niet moet, maar hoe dan wel, gewoon in het dagelujkse leven.
Ik vind het interessant hoe jij (een man) erover denkt. Ik heb het baantje in de dierenopvang al heel lang.Mijn wedervraag is: waarom vraag je dit aan een man? Zijn jullie zelf niet in staat om dit te bedenken?
Een deel van de verschuiving is het falen van de ‘vrije liefde’ om vrouwen te "bevrijden". Het feminisme van de late twintigste eeuw leerde dat seksuele activiteit zonder verbintenis een stap vooruit was voor vrouwen. Anticonceptie en abortus waren mechanismen waarmee vrouwen openlijk promiscue konden zijn zonder het risico te lopen dat kinderen hun carrière of dromen over "vervulling" zouden kunnen doen ontsporen.
(...)
Het duurde niet lang voordat er scheuren ontstonden in het nieuwe "vrije liefde" paradigma. Bijna onmiddellijk steeg het aantal mensen met seksueel overdraagbare aandoeningen. Relaties vielen uiteen en het aantal echtscheidingen steeg. In de jaren tachtig hadden veel vrouwen die carrière wilden maken spijt van hun beslissing om geen kinderen te nemen. Vrouwen leden zelf het meest onder hun ‘bevrijding’.
To save face, the new feminism will be about women choosing to become homemakers themselves, which "conservative" feminist leaders will call "empowering" and a "women's right" (and which also happens to be true). We all know there's no such thing as a conservative or right-wing female, but once the societal tide turns they will go with the flow, as they've always done .
It takes 2 to tango....Uit het artikel:
En zoals altijd hebben vrouwen zich laten beetnenen op basis van kortstondige emotionele bevrediging zonder de kwalijke gevolgen op de lange termijn voor henzelf te overzien. Kkinkt dit als iemand die het 'recht' heeft om te mogen stemmen?
Mike
Altijd, leiderschap = verantwoordelijkheid.Heeft de man die hieraan meedoet, ook een verantwoordelijkheid?