Feminisme

Natuurlijk, want zij is het 'slachtoffer'. Weg met het vrouwenoetbal, ze kunnen er niets van en het gaat ook nooit wat worden!

Mike
Het ´grappige´ is er is zelfs een mannelijke speler, Borja Iglesias, die niet meer voor de nat. ploeg opgeroepen wil worden zolang Rubiales voorzitter is. Maar die pipo heeft slechts 2 selecties, en 30min gespeeld en is (voor voetbaltermen) al 30j
 
Het ´grappige´ is er is zelfs een mannelijke speler, Borja Iglesias, die niet meer voor de nat. ploeg opgeroepen wil worden zolang Rubiales voorzitter is. Maar die pipo heeft slechts 2 selecties, en 30min gespeeld en is (voor voetbaltermen) al 30j
Er is altijd een 'white knight', hebben we hier ook meegemaakt. Wat ze niet snappen is dat ze in de 'ftiend zone' belanden en als 'emotional tampon' dienen voor als zij het moeilijk heeft, ze zullen zelden of nooit intieme toegang vinden met dit gedrag.

Mike
 
Een van die vrouwelijke ministers (Yolanda Diaz),nu voorzitter van Sumar,werd ineen persconfrentie naar dit voorval gevraagd door een buitenlandse journalist, in het engels.

Ze verstond er geen woord van, stond met haar mond vol tanden, en kon uiteraard ook niet in het engels antwoorden (en ook niet in het Spaans)
 
https://t.me/Alviseperez/8305

Laten we beginnen, Jenni Hermoso:

1. Waarom schepte je op tegen je teamgenoten en poseerde je lachend met de meme van je kus met Rubiales?

2. Waarom riepen al je teamgenoten die nu verontwaardigd zijn "vrijen" met jou tegen Rubiales in de bus nadat ze de "kus" hadden gezien?

3. Waarom vroeg je Rubiales "gekscherend" om een kus in de bus en lachte je toen Luis Rubiales zei "nee, ik schaam me"?

Ik wil niet dat je "de waarheid vertelt", want Spanje weet het nu al.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.048
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan