Feminisme

De X account van Alvise Perez, de persoon die de videos plaatste dewelke aantonen dat die kus tss de voorzitter en de speelster helemaal geen aanranding was, is geblokkeerd.

1693496931401.png
 
De minister van ARBEID, Yolanda Diaz (communist) vraagt het ontslag van de bondscoach daar hij tijdens de speech van de bondsvoorzitter Rubiales applaudiseerde. (zoals zo vele anderen)

Vandaag de reactie van het watje : ik verontschuldig me, ik beging een fout, het spijt me, ik was mezelf niet.
 
Geen enkele man is 'onbevlekt' in deze moderne tijd. Zullen we het hebben over de (hoerige) reputatie van de voetbalsters hebben? Goed om.te horen dat het laatste woord hierover nog niet is gezegd, hou ons op de hoogte!

Mike
TAS, Tribunal Administrativo Sport, heeft uitgesproken dat de feiten ´erg´ zijn en niet ´zeer erg´, wat tot gevolg heeft dat Rubiales niet geschorst kan worden, wat hij nu wel is.

Dit is tegen de wil van de regering en ze zijn niet tevreden. Hij blijft geschorst daar de FIFA hem geschorst heeft.

Zijn straf kan nu ook max 2j zijn ipv 14j
 
Bovendien, die speelster zelf heeft nog steeds geen klacht ingediend. De enige verklaring die er gemeenschappelijk is gegeven is gekomen van FUTPRO, de vakbond, die 500.000euro subsidie van de regering krijgt.

Doe FUTPRO wordt voorgezeten door 2 van de 15 speelsters van de selectie die de trainer buiten wouden voor de WK. (en van die 15 werden er maar 3 geselecteerd)
 
Ik hoop dat dit muisje een staartje krijgt en dat de speelster het veld moet ruimen (letterlijk en figuurlijk) en dat deze man in ere hersteld wotdt. Hou ons op.de hoogte, JVG!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.998
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan