En toch zijn vrouwen prachtige wezens met even veel bestaansrecht als mannen. Bedenk dat het huidige satanische systeem ALLE mensen slachtoffert, mannen EN vrouwen. Ik geloof in eigen vrije wil en verantwoordelijkheid en ben bepaald niet zachtzinnig naar diegenen die moedwillig zichzelf als lammeren naar de slacht laten brengen en kijk daarbij niet naar geslacht, seksualiteit, ras of huidskleur maar naar de individuele persoonlijkheid en karaktereigenschappen van de persoon.
Hoewel ik helaas moet constateren dat vrouwen massaal bezwijken voor de satanische cultureel-marxistische agenda kun je niet stellen dat alle vrouwen zo zijn en er dus niets deugt aan al dat 'vrouwvolk'. Hetzelfde geldt voor andere groepen die nu tegen elkaar worden uitgespeeld. Mijn favoriete tranny is Bradley/Chelsea Manning. Wat hij/zij aan moed heeft vertoond om de verschrikkingen van de invasie van Irak naar buiten te brengen is zeer bewonderenswaardig en het is een grote schande dat Manning tot maar liefst 35 jaar eenzame opsluiting (!) is veroordeeld, wat neerkomt op regelrechte marteling. Geen wonder dat Manning al twee keer een zelfmoordpoging heeft ondernomen! Milo Yiannopoulos is een voorbeeld van een homo die het snapt. Zo zijn er ook voorbeelden te vinden van immigranten die deugen. Heel Amerika is gebouwd op immigratie, gewoon hardwerkende mensen die niet het slachtoffer uithingen en voortdurend riepen dat ze gediscrimineerd werden maar met tegenslagen om konden gaan en iets van zichzelf maakten.
Mijn punt is dat het mensenwerk is en dat we ieder individu op zijn/haar karakter en daden moeten beoordelen. Als we ons faliekant keren tegen die toxische identiteitspolitiek, dan moeten we niet de fout begaan om iedereen die behoort tot een bepaalde demografische groep per definitie te veroordelen en over 1 kam te scheren. Mijn topics over feminisme, LGBTQ en de regenboogillusie zijn om de achterliggende AGENDA van cultureel marxisme en eugenetica bloot te leggen, niet om mensen te keren tegen alle individuen die behoren tot de bevolkingsgroepen die deze agenda uitdragen, geindoctrineerd als ze zijn. Belangrijk is dat we elkaar hierop gaan aanspreken, want het probleem zit in ons en dus moet ook daar de oplossing worden gezocht. De verandering moet van binnenuit komen, anders luiden we vrijwillig onze eigen ondergang in. Bedenk dat medeplichtigheid een belangrijk satanisch principe is!
Mike