Feminisme

Wat een mooie tijd is het toch waarin we leven. We zien iedereen kleur bekennen, vooral de gestoorde feministen, die hun emoties simpelweg niet onder bedwang kunnen houden nu hun marxistische sprookjeswereld vol met 'gelijkheid' zijn natuurlijke eind bereikt en wordt ontmaskerd als de tyrannie die het werkelijk is. Hier weer een voorbeeld van een vrouwelijke universiteitsprofessor die compleet uitflipt, deze keer niet bij een evenement van Milo maar van Gavin McInnes, ook al zo'n baas:

Van zo iemand wil je toch niet dat zij les geeft aan jouw kinderen? Ze schreeuwt en vloekt als een viswijf, mooi voorbeeld geeft zij!

Mike

Hier een klassiek voorbeeld van hoe gestoord jonge vrouwen vandaag de dag zijn. Dit meisje gooit haar schoonheid en kleine meisjesmaniertjes, compleet met aan haar haar zitten, (glim)lachen en andere trucs, in de strijd om een mannelijke rechter te manipuleren, maar faalt hier hopeloos in omdat hij dwars door haar heen kijkt en dan laat ze haar ware gezicht zien door hem te beledigen omdat ze haar zin niet krijgt. Enkele dagen later verschijnt ze voor dezelfde rechter om, huilend en pruilend als een klein kind, haar excuses aan te bieden.

Zolang jonge vrouwen dit soort gedrag blijven vertonen mogen ze geen stemrecht hebben en leiderschapsposities bekleden. Dit moet VERDIEND worden d.m.v. VOLWASSEN gedrag!

Mike

Gavin McInnes over waarom 'white knights' (prinsen op het witte paard) achteraan in de rij staan voor vrouwelijk schoon en vrouwen juist op slechterikken vallen:

Kijk naar hoe zij er, opgedirkt en wel, bij zit aan de gesprekstafel, terwijl alle vrouwelijke trucs (en zoveel zijn dat er helemaal niet) genadeloos worden ontleed. Toch zie je haar al heel snel ontdooien, want ze vindt het maar wat prettig met al die testosteron om haar heen!

Mike

Hier corrigeert Gavin McInnes op niet mis te verstane wijze een overgefeminiseerde vrouw (met vocal fry) die daadwerkelijk denkt dat vrouwen slimmer zijn dan mannen:

'You're a little bit smart and a little bit dumb. We're total morons and geniuses.' :grin:

Mike

En weer zo'n vuilgebekte marxistische troela, die les geeft aan KLEUTERS en oproept tot MOORD:

Hoe vaak hoor je niet uit de mond van vrouwen dat als zij de baas waren er geen oorlogen waren? Yeah right. De macht overdragen aan overemotionele communistische feeksen zoals zij? No way!

Mike

Deze Australier ontleedt de volkomen onsamenhangende 'speech' van Ashley Judd tijdens de 'women's march':

Als zij en Madonna het beste zijn wat het moderne feminisme te bieden heeft, zou dit jullie vrouwen flink aan het denken moeten zetten!

Mike

De maakster van het filmpje gepost door sprout heeft gelijk: dit is een 'special little snowflake' die zich voordoet als moslima, compleet met hippe spraakmaniertjkes als 'vocal fry' en 'uptalk'. Zij meent de PATRIARCHALE VERKRACHTINGSCULTUUR van de islam te moeten ontkennen en tegenspreken. Misschien is dat iets voor 'feministen' om zich druk over te maken i.p.v. de niet-bestaande belasting op tampons van Ashley Judd?!

Mike

Ik weet niet of dit hier past.
Ik ken een jonge vrouw die zwanger is.
Ze leeft zeer ongezond. Kan niet koken, haalt steeds fastfood, drinkt cola, en rookt (wel van 32 sigaretten per dag gedaald naar 10).
Ik zei dat ze absoluut geen melk mocht opwarmen in de magnetron.
Ze zei, oh, ik zal Nutriciapoedermelk geven, dat kan men met water aanlengen.
Ik zei dat borstvoeding van cruciaal belang was. Nee, ze wilde geen kind aan haar borst hangen, en geen van haar vriendinnen had dat gedaan, allemaal gaven ze Nutricia.
Ik besloot voor mezelf dat ik deze discussie moest beëindigen, alle hoop is hier verloren.
Ja, zo is de geëmancipeerde jonge vrouw.
Welke generatie komt daar weer uit voort.... hoe kunnen we daarmee ooit doorgaan?

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan