Feminisme

Her response is a prime example of whataboutism to deflect and avoid answering.

She doesn't want to admit that she's complicit in war crimes, crimes against humanity, and more.

Cognitive dissonance she's trained her mind to mental gymnastics away from admitting to, from connecting to her body and her emotions.

Her actual logic behind the shallow surface is:

"If I stop using or suspend or close my OF account then I'll lose all this money [so fuck those children being murdered!]"

If you stand for nothing, you'll fall [for anything].

Hell on Earth is the path she's blindly following - with wool not even pulled over her eyes.

Lest we forget.

Mike

Mijn leven hangt aan elkaar van 'synchroniciteit'. Prive heb ik het vaak over een goddelijk algoritme. Mijn idee van creatie is oneindige mogelijkheden, een neutrale bron die zowel voor het goede als het kwade is in te zetten, vergelijkbaar met The Force in de Star Wars-films. Het algoritme maakt dat we zelf verantwoordelijk zijn voor de personen en situaties die wij ontmoeten. Hierdoor is ieder van ons in staat om zowel de hemel of de hel op aarde te creeren, zowel op individueel als op collectief niveau. Afhankelijk van de staat van ons bewustzijn zet het algoritme neer wat wij zelf waarmaken.

Jaren geleden kwam ik al tot de conclusie dat het kwaad in essentie vrouwelijk is. Dit wordt mij niet in dank afgenomen, vooral niet door vrouwen. Ik heb ook geleerd dat als een vrouw in opstand komt tegen dergelijke waarheden zij in werkelijkheid problemen heeft met de ontmaskering van haar diepste, duistere geheimen. Het is niet de bedoeling dat wij mannen dit te weten komen. Wij zijn darren, werkbijen die als slaven in dienst staan van de koningin die als enige taak heeft om bevrucht te worden en eitjes te leggen.

Welnu, de synchroniciteit werkt ook door via YouTube. En ja, YT werkt volgens een algoritme - letterlijk. YT zet mij als fervente kijker in een 'bubble' en doet suggesties voor video's die mogelijk interessant kunnen zijn voor mij op basis van mijn kijkgedrag en zoekopdrachten. Ik heb echter al te vaak meegemaakt dat voorgestelde video's op YT relevant blijken te zijn op dat moment in mijn leven. Noem mij maar een 'magische denker', maar ik denk dat God speelt met het YT-algoritme en bepaalde video's onder mijn aandacht brengt op bepaalde momenten om een bepaalde reden.

Zo stuitte ik op onderstaande video's van een zeldzame vrouw die het wel begrijpt. Ik ga meer video's van haar plaatsen, maar ik begin met deze twee. De synchroniciteit in haar leven (lees: God) heeft ervoor gezorgd dat zij is gestuit op een boek uit 1971 genaamd The Manipulated Man, geschreven door Esther Vilar, een Argentijnse schrijfster van Duitse afkomst. Inmiddels heb ik het boek besteld en is het nog deze week in mijn bezit. Deze vrouwelijke auteur heeft vrouwen feilloos door, kennelijk is het nu tijd in deze fase van mijn leven dat ik word blootgesteld aan vrouwen die wel snappen hoe het zit, ook al zijn het een soort eenhoorns.

Korte samenvatting van wat ik heb geleerd tot nu toe:

Ooit hadden we een agrarische samenleving bestaande uit relatief kleine gemeenschappen (stammen of dorpen). Mannen, vrouwen en kinderen werkten noodgedwongen samen om in hun bestaan te kunnen voorzien, het huwelijk was een waar partnerschap. Sinds de opkomst van steden en later de industriele revolutie werd de man een kostwinner en leerde de vrouw om mannen dusdanig te bespelen en manipuleren, zodat zij zo veel mogelijk voor elkaar krijgt met zo weinig mogelijk moeite. Let wel, ik beschrijf hier al 'traditionele' huishoudens uit de jaren '50! De feministische golf in de jaren '60 heeft de positie van mannen als slaaf van vrouwen er niet beter op gemaakt.

En zo belanden we dus bij de observaties van Esther Vilar, opgetekend in haar boek in 1971. Zij was een vrouwelijke anti-feminist die haar 'soortgenoten' feilloos door had. Vrouwen willen niet dat hun zorgvuldg geheimgehouden ware aard geopenbaard wordt en Vilar stuitte dan ook op heftig feministisch verzet tegen haar boek. Anno nu is het boek zelfs compleet in de vergetelheid geraakt, maar het goddelijke algoritme wil dat de vrouwelijke maker van het YT-kanaal Far From Eden op het boek stuitte en het onder de aandacht bracht van o.a. mij zodat ik het weer met jullie kan delen. Deze informatie is belangrijk en mag kennelijk niet verloren gaan!

Ga in de eerste video naar 21:30. Hier leest zij een passage voor uit het boek van Vilar die de cruciale vraag stelt waarom sterke, intelligente en creatieve mannen zich laten uitbuiten door zwakke, domme en fantasieloze vrouwen om voor hen te werken, denken en de verantwoordelijkheid voor hen te dragen. Het antwoord op de vraag is schokkend: kennelijk zijn mannelijke kwaliteiten als kracht, intelligentie en creativiteit geen voorwaarde voor macht maar voor slavernij! De wereld wordt niet geregeerd door experts maar door ongeschikte wezens die enkel kunnen manipuleren (vrouwen)! Is dit niet een perfecte beschrijving van de moderne gefeminiseerde samenleving die in het voordeel is van vrouwen en in het nadeel van mannen? Is dit op spiritueel niveau niet HET bewijs dat het kwaad VROUWELIJK van aard is?

In het Engels zijn de woorden 'bruid' en 'bruidegom': bride and groom. Hier een woordenboekdefinitie van het werkwoord 'to groom', ik heb even een screenshot gemaakt van de Van Dale:

1000025377.jpg
Een knecht, iemand die uiterlijk moet worden verzorgd en voorbereid op zijn rol. Dat is de traditionele rol van de man! Er is nog veel meer over te zeggen, maar bekijk de video's zelf en laat me weten wat jou is opgevallen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.567
Leden
8.671
Nieuwste lid
Caliber
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan