Nieuwe aflevering van Far From Eden over het boek The Manipulated Man van Esther Vilar.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey Mike, ik adviseer je ook om the female illuminatie te kijken van Michael Tsarion.
Zoals je al eerder beschreef, willen vrouwen niks doen en maximaal leechen. Daarom had je vroeger ook de godess cults. Waar mannen werd wijs gemaakt dat alleen vrouwen in touch waren met de goden omdat zij kinderen kunnen baren. En deze kinderen kwamen van de goden ipv het zaad van de man.
Dit is ook de reden waarom ze motorclubs verbieden. Mannen mogen niet bij elkaar komen en zich verenigen.
Mike
Ik heb het geprobeerd met de Kronakreuners Telegram-groep. Dit had een centrale ontmoetingsplek moeten zijn voor forumleden om zich op te splitsen in kleinere, regionale groepen die elkaar regelmatig fysiek zouden ontmoeten. Het werd echter een soort alternatief forum waarin iedereen nieuwsberichten met elkaar deelde achter een toetsenbord. Als wij zelf al niet kunnen/willen verenigen, wat zegt dit dan over de samenleving?Ik zie sowieso geen initiatieven om mensen bij elkaar te krijgen. Vaak zat zijn er bijeenkomsten vanuit FvD of op museumplein. Maar nooit lees ik ergens dat anderen plek aanbieden om mee te gaan waardoor vereniging ontstaat wat uiteindelijk resulteert dat ze dat allemaal niet kunnen verbieden. Wel doen ze dan weer alles om de boel te saboteren zoals nu met AFD in duitsland.
Dat is een mooi streven. Mij op die manier nooit duidelijk geweest en had ook de indruk dat het bedoeld was om nieuws te verspreiden. Die indruk heb ik overigens bij alle telegram groepen. Zie alleen maar hoop haat en nijd naar elkaar onder nieuws berichten. Naast dat mensen het grappig vinden om anderen op te zoeken om dan te blokkeren.Ik heb het geprobeerd met de Kronakreuners Telegram-groep. Dit had een centrale ontmoetingsplek moeten zijn voor forumleden om zich op te splitsen in kleinere, regionale groepen die elkaar regelmatig fysiek zouden ontmoeten. Het werd echter een soort alternatief forum waarin iedereen nieuwsberichten met elkaar deelde achter een toetsenbord. Als wij zelf al niet kunnen/willen verenigen, wat zegt dit dan over de samenleving?
Mike
Dit is inderdaad zeer logisch dat we dit zien gebeuren. Zo had ik er nog niet na gekeken, vanuit het moeder Zoon aspect. Ik zal dit voortaan wat meer in de gaten houden.In haar boek The Manipulated Man schrijft Esther Vilar dat de vrouw als moeder voor een babyzoon een godin is. Zij hanteert absolute macht over hem en voorziet hem van voedsel, zorg, liefde en aandacht. Volgens Vilar wordt daar de basis gelegd voor de vrouwenverering die mannen op volwassen leeftijd zo manipuleerbaar maakt voor vrouwen.
Wij mannen leiden dus aan een aangeboren 'godinnencomplex', terwijl WIJ het zijn die het dichtst bij God staan. Dit is niet iets alleen van deze tijd, zoals Miggie al aangeeft. We kennen niet alleen de mythes van godinnen, maar ook vrouwelijke orakels die geraadpleegd worden om hun wijsheid en Vrouwe Justitia als het gaat om evenwichtige rechtspraak. Overal wordt het er bij mannen ingehamerd: vrouwen zijn machtig, wijs en rechtvaardig.
Gister deed ik laat in de middag hier in Nijmegen nog wat boodschappen. In 1 en dezelfde straat zag ik 2 'mannen' baby's op hun buik dragen en 1 achter de kinderwagen. Alleen, de moeder was nergens te bekennen. Nog erger is het om te zien dat hij het kind op zich draagt en zij loopt ernaast met niets in haar hand. Hoe duidelijk wil je het hebben? Wij hebben alle macht en geven deze vrijwillig weg aan deze 'godinnen'. De man is het probleem, niet de vrouw!
Mike