Feminisme

Insane lesson here. In the past year, we've seen two average, mediocre white girls achieve superstar fame for no good reason. Totally separate, unrelated cases. Everyone says "wow, they're blowing up," "wow, they're so lucky," they're launching businesses and hanging out with Drake, blah blah. Each one was the absolute envy of anyone who has ever dreamed of fame and fortune through organic viral content. Literally less than one year later, each one burns their entire life to the ground. The first one launches a crypto scam, all her content shuts down, she's now looking at prison; the second one leaves her husband and kids so she can podcast with Drake in his bed, now she is the sidepiece of a B-tier NFL player and nobody listens to her podcast anymore. Absolutely incredible. The lesson is that you really, really cannot cheat God. If you are ever blessed with sudden fame or fortune, if it does not also come with fear and trembling in equal measure then you're probably going straight to Hell. And never, ever envy or admire anyone who achieves fame or fortune above their worthiness—for they are doomed to fall harder and lower than you could ever possibly imagine.

Mike

Hey Mike, ik adviseer je ook om the female illuminatie te kijken van Michael Tsarion.
Zoals je al eerder beschreef, willen vrouwen niks doen en maximaal leechen. Daarom had je vroeger ook de godess cults. Waar mannen werd wijs gemaakt dat alleen vrouwen in touch waren met de goden omdat zij kinderen kunnen baren. En deze kinderen kwamen van de goden ipv het zaad van de man.

De video de Erin opnam na haar interview met Joker (Better Bachelor). Hier heeft ze het over 'grey divorces'. Zelfs als de kinderen het huis uit zijn en je als man eindelijk samen met je vrouw kan genieten van je gezamenlijke oude dag ben je nog niet veilig als man. 7 van de 10 van deze huwelijken worden beeindigd door vrouwen, die vervolgens eenzaam en alleen eindigen als oude vrijsters.

Mike

Hey Mike, ik adviseer je ook om the female illuminatie te kijken van Michael Tsarion.
Zoals je al eerder beschreef, willen vrouwen niks doen en maximaal leechen. Daarom had je vroeger ook de godess cults. Waar mannen werd wijs gemaakt dat alleen vrouwen in touch waren met de goden omdat zij kinderen kunnen baren. En deze kinderen kwamen van de goden ipv het zaad van de man.

In haar boek The Manipulated Man schrijft Esther Vilar dat de vrouw als moeder voor een babyzoon een godin is. Zij hanteert absolute macht over hem en voorziet hem van voedsel, zorg, liefde en aandacht. Volgens Vilar wordt daar de basis gelegd voor de vrouwenverering die mannen op volwassen leeftijd zo manipuleerbaar maakt voor vrouwen.

Wij mannen leiden dus aan een aangeboren 'godinnencomplex', terwijl WIJ het zijn die het dichtst bij God staan. Dit is niet iets alleen van deze tijd, zoals Miggie al aangeeft. We kennen niet alleen de mythes van godinnen, maar ook vrouwelijke orakels die geraadpleegd worden om hun wijsheid en Vrouwe Justitia als het gaat om evenwichtige rechtspraak. Overal wordt het er bij mannen ingehamerd: vrouwen zijn machtig, wijs en rechtvaardig.

Gister deed ik laat in de middag hier in Nijmegen nog wat boodschappen. In 1 en dezelfde straat zag ik 2 'mannen' baby's op hun buik dragen en 1 achter de kinderwagen. Alleen, de moeder was nergens te bekennen. Nog erger is het om te zien dat hij het kind op zich draagt en zij loopt ernaast met niets in haar hand. Hoe duidelijk wil je het hebben? Wij hebben alle macht en geven deze vrijwillig weg aan deze 'godinnen'. De man is het probleem, niet de vrouw!

Mike

Laatst bewerkt:

Dit is ook de reden waarom ze motorclubs verbieden. Mannen mogen niet bij elkaar komen en zich verenigen.

Mike

Ik zie sowieso geen initiatieven om mensen bij elkaar te krijgen. Vaak zat zijn er bijeenkomsten vanuit FvD of op museumplein. Maar nooit lees ik ergens dat anderen plek aanbieden om mee te gaan waardoor vereniging ontstaat wat uiteindelijk resulteert dat ze dat allemaal niet kunnen verbieden. Wel doen ze dan weer alles om de boel te saboteren zoals nu met AFD in duitsland.

Ik zie sowieso geen initiatieven om mensen bij elkaar te krijgen. Vaak zat zijn er bijeenkomsten vanuit FvD of op museumplein. Maar nooit lees ik ergens dat anderen plek aanbieden om mee te gaan waardoor vereniging ontstaat wat uiteindelijk resulteert dat ze dat allemaal niet kunnen verbieden. Wel doen ze dan weer alles om de boel te saboteren zoals nu met AFD in duitsland.
Ik heb het geprobeerd met de Kronakreuners Telegram-groep. Dit had een centrale ontmoetingsplek moeten zijn voor forumleden om zich op te splitsen in kleinere, regionale groepen die elkaar regelmatig fysiek zouden ontmoeten. Het werd echter een soort alternatief forum waarin iedereen nieuwsberichten met elkaar deelde achter een toetsenbord. Als wij zelf al niet kunnen/willen verenigen, wat zegt dit dan over de samenleving?

Mike

Ik heb het geprobeerd met de Kronakreuners Telegram-groep. Dit had een centrale ontmoetingsplek moeten zijn voor forumleden om zich op te splitsen in kleinere, regionale groepen die elkaar regelmatig fysiek zouden ontmoeten. Het werd echter een soort alternatief forum waarin iedereen nieuwsberichten met elkaar deelde achter een toetsenbord. Als wij zelf al niet kunnen/willen verenigen, wat zegt dit dan over de samenleving?

Mike
Dat is een mooi streven. Mij op die manier nooit duidelijk geweest en had ook de indruk dat het bedoeld was om nieuws te verspreiden. Die indruk heb ik overigens bij alle telegram groepen. Zie alleen maar hoop haat en nijd naar elkaar onder nieuws berichten. Naast dat mensen het grappig vinden om anderen op te zoeken om dan te blokkeren.
Ik heb daar helemaal geen zin in, zie het nut er niet van in.

Dat is jammer idd. In die periode had ik zelf andere problematiek aan me hoofd wat voortgeduurd heeft en aan beide dingen geen aandacht voor had. Daardoor heb ik geen enkel flauw benul wat nu waarvan de bedoeling allemaal is. Behalve dat ik het gevoel heb alles op te moeten lossen zonder inzicht wat dat is.

Ik vind teveel verdeeldheid op telegram en andere plekken. Het interesseert mij namelijk geen ene zier of iemand voor fvd is of een andere partij (uitzonderingen daargelaten bij rotte vissen) aangezien iedereen de dupe is. Maar iedereen focust op verdeeldheid. Mijn hasses is alleen nog maar geconcentreerd op uitkijken voor verwijten omdat ik de dingen anders in me hoofd heb.
Alleen zonder die voorkeur voor verdeeldheid kunnen oplossingen ontstaan.
Daarvoor is het toch wel nodig om op de hoogte te zijn van wat het nieuws is of in elk geval wat er speelt en welke invloed dat op iedereen heeft uiteindelijk.

Luister naar de totale bullshit die vrouwen elkaar wijsmaken, waardoor ze probleemloos hun huwelijk en gezin torpederen, want 'gevoelens'.

Mike

In haar boek The Manipulated Man schrijft Esther Vilar dat de vrouw als moeder voor een babyzoon een godin is. Zij hanteert absolute macht over hem en voorziet hem van voedsel, zorg, liefde en aandacht. Volgens Vilar wordt daar de basis gelegd voor de vrouwenverering die mannen op volwassen leeftijd zo manipuleerbaar maakt voor vrouwen.

Wij mannen leiden dus aan een aangeboren 'godinnencomplex', terwijl WIJ het zijn die het dichtst bij God staan. Dit is niet iets alleen van deze tijd, zoals Miggie al aangeeft. We kennen niet alleen de mythes van godinnen, maar ook vrouwelijke orakels die geraadpleegd worden om hun wijsheid en Vrouwe Justitia als het gaat om evenwichtige rechtspraak. Overal wordt het er bij mannen ingehamerd: vrouwen zijn machtig, wijs en rechtvaardig.

Gister deed ik laat in de middag hier in Nijmegen nog wat boodschappen. In 1 en dezelfde straat zag ik 2 'mannen' baby's op hun buik dragen en 1 achter de kinderwagen. Alleen, de moeder was nergens te bekennen. Nog erger is het om te zien dat hij het kind op zich draagt en zij loopt ernaast met niets in haar hand. Hoe duidelijk wil je het hebben? Wij hebben alle macht en geven deze vrijwillig weg aan deze 'godinnen'. De man is het probleem, niet de vrouw!

Mike
Dit is inderdaad zeer logisch dat we dit zien gebeuren. Zo had ik er nog niet na gekeken, vanuit het moeder Zoon aspect. Ik zal dit voortaan wat meer in de gaten houden.

Waar heb jij dit boek besteld? Ik kan het namelijk niet zo makkelijk online terug vinden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.568
Leden
8.671
Nieuwste lid
Caliber
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan