Feminisme

Meet the people in charge of LA’s fire response.

All of them lesbians named Kristin. 😁

Kristina Crowley - First LGBTQ Fire Chief LAFD.
Salary: $439,722

Kristina Kepner - First Lesbian Assistant Chief LAFD.
Salary: $264,468

Kristine Larson - First black lesbian Equity Bureau Chief LAFD.
Salary: $399,000

Mike

En deze is van een dag eerder, over de bevindingen van Esther Vilar over hoe vrouwen manipuleren d.m.v. seks.

Mike

Anne (53) verliet haar man en luxeleven voor ‘Brad Pitt’ en werd opgelicht voor 830.000 euro

Mike

Aanvulling op eerdere Posts over kronakreuners groep. Bestaat die groep nog? En wellicht begrijp ik iets totaal verkeerd. Maar zag net forum inside. Daar werd gesproken over dat mensen verstoten moeten worden. Begrijp dat niet goed wat dat met de juist door hun genoemde filosofie te maken heeft met netwerk vormen. Ik heb uitgeschakeld. Ik ervaar het hier eerlik gezegd ook en met iemand anders voor een paar jaar terug ook of dat allemaal maar normaal is. Ik weet niet goed of ik daar wel zin in heb als hier ook amper tegen me gesproken word. In elk geval begrijp ik daar niks van.

'Vrouwen zijn alleen gelukkiger dan getrouwd.' O werkelijk? Zij hebben ons mannen harder nodig dan wij hen. Voor een man is alleen niet noodzakelijk eenzaam, voor een vrouw wel omdat vrouwen gedijen op sociale interactie en alleen dus wegkwijnen. De leugen is dat ze zelfs beter zijn dan mannen in alleen zijn.

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.568
Leden
8.672
Nieuwste lid
Jurgman
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan