Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De Franse Anne (53) was ervan overtuigd dat ze een relatie had met Brad Pitt. Zo werd ze opgelicht voor maar liefst 830.000 euro. Dat was te zien in een reportage in Sept à huit op de Franse zender TF1. Ze verliet haar man, een miljonair, en gaf haar geld van hun scheiding uit aan de...
Aanvulling op eerdere Posts over kronakreuners groep. Bestaat die groep nog? En wellicht begrijp ik iets totaal verkeerd. Maar zag net forum inside. Daar werd gesproken over dat mensen verstoten moeten worden. Begrijp dat niet goed wat dat met de juist door hun genoemde filosofie te maken heeft met netwerk vormen. Ik heb uitgeschakeld. Ik ervaar het hier eerlik gezegd ook en met iemand anders voor een paar jaar terug ook of dat allemaal maar normaal is. Ik weet niet goed of ik daar wel zin in heb als hier ook amper tegen me gesproken word. In elk geval begrijp ik daar niks van.
'Vrouwen zijn alleen gelukkiger dan getrouwd.' O werkelijk? Zij hebben ons mannen harder nodig dan wij hen. Voor een man is alleen niet noodzakelijk eenzaam, voor een vrouw wel omdat vrouwen gedijen op sociale interactie en alleen dus wegkwijnen. De leugen is dat ze zelfs beter zijn dan mannen in alleen zijn.