Feminisme

De generatie 'special snowflake' is het resultaat van altijd je zin krijgen omdat pap en mam uit elkaar zijn en allebei een carriere wilden najagen en hun kinderen dumpten op een creche en zich daar flink schuldig over voelen:

Mike

TFM over hoe 'om bestwil van de kinderen' door het rechtsysteem altijd wordt gebruikt omm mannen financieel uit te kleden, zelfs als de kinderen al volwassen en uit huis zijn:

Mike

Onder Trump laten alle feministische politici hun ware gezicht zien. Senator Elizabeth Warren is de volgende. Zij heeft in het verleden beweerd dat ze van Indiaanse afkomst was, zonder enig bewijs. Volkomen gestoord, dat wijf:

Mike

Steven Crowder met een brljante analyse van een propagandafilmje boordevol progressieve beroemdheden over Planned Parenthood en de eugenetica-aanhanger die negers wilde uitroeien, Margaret Sanger:

Een goed filmpje om te gebruiken de eerstvolgende keer als er een vrouw weer begint over de noodzaak van vergoeding door de staat of zorgverzekering van abortussen, 'want anders plegen vrouwen die dit niet kunnen betalen abortus met een klerenhanger of breinaald en gaan ze eraan dood'. Crowder geeft aan dat er zo'n 670 vrouwen per jaar in Amerika overlijden aan zwangerschapscomplicaties in het algemeen. Hoeveel daarvan zijn het gevolg van amateuroschtische abortusingrepen? We weten de exacte cijfers niet, maar het is een fractie van dat getal. En daarom moet abortus dus zo gemakkeijk worden gemaakt dat inmiddels 1 op de 5 Amrikaanse vrouwen (volgens dat propagandafilmoje) hier gebruik van maken?

Hoeveel vrouwen zouden anders de baby houden en misschien wel een hele positieve ervaring beleven als moeder? Hoeveel jongens of mannen zouden, zoals vroeger, hun verantwoordelijkheid nemen en de vaderrol aannemen en eveneens een positieve ervaring hebben? Hoeveel mannen en vrouwen zouden iets van hun relatie maken als scheiden niet zo makkelijk was? Soms loopt het in het leven niet zoals je wil, maar moet je er desondanks maar het beste van zien te maken. Ik zou heel graag de mogelijkheid tot scheiden of abortus beperkt willen zien, het zijn vaak de beperkingen in het leven die verstandige keuzes afdwingen. Weglopen van je verantwoordelijkheid als ouder of rekatiepartner is geen 'mensenrecht' of 'burgerrecht', het is een DECADENT en NARCISTISCH verschijnsel!

Mike

Sinds we het nepvak 'social science' (sociale wetenschappen) hebben, hebben we ook feministische nepstudies, zoals beschreven in het onderstaande filmpje van BPS.

Interessant genoeg is er ook nog een link met de bevindingen van Weston Price! Price concludeerde dat een rond en breed, symmetrisch gezicht een indicatie is van een gezonde botstructuur en dus mineralenhuishouding en dat een lang, uitgerekt en asymmetrisch gezicht het gevolg is van een verzwakte botstructuur, veroorzaakt door een mineralentekort.

Je kunt hier echter ook naar kijken vanuit een hormonaal perspectief. Zo bezien blijkt het ronde, brede gezicht dat Price beschouwde als optimaal gezond het resultaat te zijn van TESTOSTERON (alfa's) en de langere, smallere gezichten het gevolg van een lager testosterongehalte (beta's).

Je raadt het natuurlijk al, de fopstudie waar BPS het over heeft geeft af op de alfa's met hun brede gezichtsstructuur. Omdat mannen met veel testosteron minder gevoelig zijn voor wat anderen van hen vinden en uitgesproken meningen hebben, zijn dit natuurlijk 'racisten'. En de beta's? Dat zijn 'onbewuste racisten'. Damned if you do, damned if you don't. Uiteraard geldt dit alleen voor blanke mannen, want racisme is uitsluitend een blank en patriarchisch verschijnsel, dat weet iedereen.

Mike

Deze komiek maait probleemloos de SJW's neer:

Typische alfa die geen genade toont met deze 'pussies' en 'assholes'!

Mike

Afgelopen donderdag avond heb ik zo waar een keer tv gekeken Germany's next topmodel.

Volgens mij een programa speciaal om (gezonde) tienermeisjes een slecht zelfbeeld te geven. In het programma worden namelijk heel veel meisjes met rare gezichts vormen, de typerend voor slechte voeding volgens Weston e Price aan gemerkt als extreem mooi.

Dat schoot mij te binnen toen ik het filmpje van witte mannen met brede gezichten aan het kijken was.

En natuurlijk prijzen ze een transgender de hemel in dat is standaard.

Een meisje praat ook nasaal en kan niet eens normaal ademhalen om te lachen... ik verzin het niet.

http://www.prosieben.de/tv/germanys-next-topmodel/models/staffel-12-2017/elisa-team-thomas

Zoals het meisje in de link hier boven.

Niet heel spannend om te vermelden maar iedereen die het boek Fysieke Degeneratie heeft gelezen snapt wat ik bedoel als je de "modellen" bekijkt.

Complotdenker

Als Price een rond en breed gezicht beschouwde als ultiem gezond en hij dit in verband bracht met mineralen en als dit hormonaal gezien een MANNELIJKE eigenschap is, dan is mannelijkheid dus extreem gezond! Wordt het dan niet tijd om mannelijkheid dan eindelijk de waardering te geven die het verdient? We zijn immers ook sterker en slimmer.

Mike

Dit interview met een voormalige directrice van een Planned Parenthood-abortuskliniek heb ik mogelijk al eens eerder geplaatst op dit forum, maar ik heb het zeker al eens eerder gezien. Iedereen die nog voor abortus is MOET dit zien!

Gewoonlijk worden de abortussen 'blind' verricht, hetgeen betekent dat ze met een soort 'stofzuiger' de baarmoeder in gaan en voldoende weefsel opzuigen voor een geslaagde abortus. Deze vrouw, Abby Johnson, werkte op een dag met een arts die de abortus niet blind uitvoerde, maar op basis van een echo om onnodige beschadigingen in de baarmoeder te voorkomen. Zij zag toen met eigen ogen hoe een 13-weken jonge baby vocht voor zijn leven. Een week later nam ze ontslag en veranderde ze van een links-progressieve vrouw in een conservatieve vrouw.

De interviewer, Steven Crowder, gaat ook in op het kulargument 'mannen kunnen hier niet over oordelen omdat ze geen baarmoeder hebben en niet weten hoe het is om zwanger te zijn' om mannen buitenspel te zetten als ze zich uitspreken tegen de babymoord die abortus is. Het feminstische 'argument' dat mannen niets te vertellen hebben over een vrouwenlichaam ('baas in eigen buik!') is totale onzin, want het gaat niet om HUN lichaam maar het LEVENDE WEZEN dat ze in zich dragen. Onthoud dit goed, vrouwen: vanaf het moment dat je zwanger bent, is jouw lichaam niet meer van jou. Punt. Volhouden dat dit wel zo is, is narcistisch en decadent en ronduit satanisch.

Mike

Als vrouwen de vlaggedragers zijn van cultureel marxisme, dan moet de verandering niet van buitenaf komen van ons mannen, maar van binnenuit, vanuit de vrouwen zelf! Gelukkig vindt dat steeds vaker plaats. Hier praat een vrouwelijke Zweedse journalist met Alex Jones over de islamitische verkrachtingscultuur:

Mike

Wat een mooie momenten maken we toch mee, mensen. Trump's perswoordvoerder Sean Spicer maakt nu gehakt van progressieve vrouwelijke journalisten:

Maar ook van betamannelijke 'mangina's':

Mike

Hey Mike, ik geef manlijke gezonde mannen met brede gezichten wel de waardering die ze verdienen. Ik kijk er heel graag na namelijk ???.

Complotdenker

Maar dan val je voor 'racisten'! Lees: assertieve en uitgesproken mannen die niet gevoelig zijn voor sociale druk.

Mike

Wederom een ijzersterke video van TFM over de mythe van feministische 'onafhankelijkheid' en hoe deze geen poot heeft om op te staan zonder de verzorgingsstaat:

&t=11s

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan