Feminisme

Hier zijn veel mensen uit Canada en de US en veel van deze meiden rond een jaar of 20-30 hebben behoorlijk last van deze epidemie! Klinkt vreselijk.

Het is een poging om zelfverzekerde mannen na te doen, die van nature hun stem in intonatie laten dalen aan het eind van de zin. Vrouwen zitten echter in een ander, hoger frequentiebereik met hun stem, waardoor dit bij hen klinkt alsof er iets aan het bakken is in een braadpan of frituurpan. Vandaar de term 'vocal fry'.

Onzekere jonge vrouwen met te veel makeup maken zich hier schuldig aan, evenals 'uptalking' (bevestigende zinnen uitspreken als een vraag en dus juist aan het eind van een zin met je stem omhoog gaan) en het veelvuldig gebruik van 'like'.

En kan iemand mij uitleggen waar die epidemie vandaan komt voor jonge meisjes en vrouwen om massaal ineens hun zonnebril op hun hoofd te dragen? Die vergadering waarin dat is afgesproken heb ik kennelijk gemist. Vrouwen zijn helemaaaaaaaaaaal geen kuddedieren, hoor!

Mike

Na MGTOW hebben we nu ook BGTOW, Boys Going Their Own Way:

Jonge jongens zien mannelijke familieleden absoluut verwoest worden door vrouwen en denken bij zichzelf: ik mooi niet! Kun jij het ze kwalijk nemen?

Mike

Een lichtpuntje temidden van het slechte nieuws dat Anmerika een raketaanval heeft uitgevoerd op een Syrische luchtmachtbasis - Amerika vermindert zijn bijdrage aan het eugenetische VN-'bevolkingsfonds':

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/06/verkiezingsbelofte-ingelost-washington-betaalt-minder-geld-aan-vn-bevolkingsfonds/#more-144842

Dit is een regelrecht uitvloeisel van de feministische pro-abortusagenda die verkocht wordt als een 'vrouwenrecht'. Sinds wanneer is MOORD een vrouwenrecht? En wat zegt het over vrouwen als ze dit staan te verdedigen?

Mike

Je zou d'r toch de tent uit willen sodemieteren! De rechterlijke macht zou die schreeuwlelijk nog wel eens in het gelijk kunnen stellen, dus je moet nog oppassen ook.

Mark

Bristol goes SJW. Tijdens de 'damesdagen' geven ze 20% korting op damesschoenen, omdat 'in 2017 vrouwen nog steeds 20% minder verdienen dan mannen'. Ik heb een vraag voor Bristol: waarom zien we dan niet alleen maar vrouwelijke werknemers in bedrijven? Als ik vrouwen slechts 80% hoef te betalen en mannen 100%, dan neem ik geen kerel meer aan!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan