@ Sylvia,
Quote:
Volgens mevrouw Vink (Medisynx) zal ik mijn hele leven lang bovengenoemde producten moeten vermijden.
Dit doemgeluid heb ik ook moeten aanhoren bij een behandelaar.
Het gaat over het behandelplafond bij die behandelaar, in de plaats van dat de beperking bij jou wordt gelegd.
Geeft niet, maar je hebt het recht om dit niet te hoeven geloven.
Ik ben van een hoop intoleranties af waarvan mijn voormalige behandelaar ook zei dat ik blijvend zouden zijn: tarwe en melk.
Ik wil je overigens waarschuwen om te snel te veel vet te willen gaan eten om maar niet te veel koolhydraten te hoeven gebruiken (dat was/is mijn valkuil geweest).
Daar ben ik persoonlijk -bijnier- en hypoglycemiepatientje- de mist mee ingegaan (10 kilo aangekomen bijvoorbeeld
).
Veel mensen hier hebben een tijd lang veel gedaan aan reiniging en nog en die kunnen makkelijker dan ik vet verteren.
Ik denk dat die reiniging de sleutel is om meer dierlijk vet en eiwit aan te kunnen uiteindelijk: hetgeen waar je lichaam erg veel behoefte aan heeft.
Als je heel ziek bent kan je lichaam het echter niet altijd aan dus is het een kwestie van veel lever-nier-lymfen-darmen reinigen op een manier dat het leuk blijft voor je, met nadruk dat laatste!
Groentensappen met name kunnen daar ook een goede rol bij spelen.
Ik merk bij mezelf ook bijv. dat ik bijv. slagroom beter aankan in een leverdrank (citroen-biet-wortel-gember) dan in koffie.
Dus de combinatie van reinigend drankje met dierlijk vet of als je er niet tegen kan dan bijv olijfolie is ook een manier om aan je tax te komen.
Maar ik lees dat je niet goed tegen melkeiwit kan.
Misschien is dan de 24 uursyoghurt iets voor je van het gapsdieet / sc-dieet als je die verdraagt ?
In elk geval is daar de eiwit al uit gefermenteerd.