Noodkreet van een ondernemer
—————————————————-
Een bericht van een anonieme ondernemer
Ik ga het toch plaatsen, ik en vele andere ondernemers wat ik heb vernomen, hebben gisteren een aangetekende dreigbrief ontvangen van de Rabobank dat wij geen cash meer mogen storten, dat we anders een telefoontje krijgen met sancties.
Dat is nogal wat he?! Ze willen dat de cashflow stopt, met het excuus dat het crimineel geld kan zijn. Er is zeker een verbod op briefjes van 200 en 500, dan zou ik helemaal strafbaar zijn. Ik heb nog nooit een briefje gezien van 200 of 500 euro.
Een bekende van mij werkt in de autobrance en zit bij de ING.
De ING heeft al brieven gestuurd naar de autobranche dat zij niet meer dan 10% cash in omloop mogen hebben, omdat dan direct hun rekeningen bevroren worden. Hierna komen de volgende branches aan de beurt.
Het is toch niet normaal dit!! Dit is geen verhaal, dit is mijn verhaal en het gebeurt echt.
Ze willen de cash eruit hebben.
Wat kunnen we doen?
Neem al je geld op.
Dan is het gelijk klaar met de banken en stort het financiële systeem in, wat toch al gebakken lucht is, want ze zijn illegaal bij aan het drukken, zonder goudwaarde.
Google en dit forum saboteert mij al maanden via mijn website en social media waardoor ik bijna geen inkomen meer heb, de bank heeft een onderzoek ingesteld naar mij en er komt nog veel meer aan jongens. Het is gestoord geworden. En ik heb niets gedaan he. Vandaag lees ik dat de kredieten ingetrokken worden bij mensen.
De staatskas is leeg en ze hebben geld nodig.
Als je geen q code hebt, bereid je dan voor, want over 2 maanden kun je alleen nog maar pinnen met deze code. Dus zorg dat je nu je cash eraf haalt. 50 % van Nl heeft deze code niet, dus er zal echt wel een alternatieve maatschappij komen, weer eten halen bij de boer en gewoon je eigen brood bakken.