(financiële) toestand in de wereld

ONE DAY AFTER the Pfizer documents were released Ontario Health Minister Christine Elliott is calling it quits. Elliott and the others who destroyed the economy, and forced millions to inject a dangerous experimental 'vax', with an encyclopedia of horrid side effects

KNOWINGLY

They can run - but they can't hide (forever)

Mike

Wellicht is het een goede langetermijninvestering om in de munten van Q-bondgenoten te investeren:
Yuan (China)
Rial (Iran)
Roebel (Rusland)
Won (Noord-Korea)
Dollar (VS)

En natuurlijk edelmetalen.

Wellicht is het een goede langetermijninvestering om in de munten van Q-bondgenoten te investeren:
Yuan (China)
Rial (Iran)
Roebel (Rusland)
Won (Noord-Korea)
Dollar (VS)

En natuurlijk edelmetalen.

Goud en zilver zit bizar in de lift
En de euro zakt stevig to de dollar.

Ik zou fiat in huis halen voor day to day spul maar ik weet niet of het goed is om bv Roebels, Wons of Rials te kopen, misschien Zwitserse Frank of Noorse Kronen dan beter?

Nikkel.jpegNikkel is kortstondig door de $100K geschoten.

Nikkel wordt voor 70% gebruikt in RVS.

Dus ik stuur dat naar een maatje van mij die in de metaal zit en die had een offerte de deur uit gedaan voor potentiële klant twv €180K en ze rekenen daar met dagprijzen!!

Dus als de klant vandaag geen ja zegt, is het morgen duurder. pffffffffffftttt. We gaan op volle vaart naar een hele idiote wereld.

Bekijk bijlage 8661Nikkel is kortstondig door de $100K geschoten.

Nikkel wordt voor 70% gebruikt in RVS.

Dus ik stuur dat naar een maatje van mij die in de metaal zit en die had een offerte de deur uit gedaan voor potentiële klant twv €180K en ze rekenen daar met dagprijzen!!

Dus als de klant vandaag geen ja zegt, is het morgen duurder. pffffffffffftttt. We gaan op volle vaart naar een hele idiote wereld.
We zitten al in een idiote wereld🤣

“Relevant sanctions will affect the stability of global finance, energy supplies, transportation, and supply chains and will further burden the global economy, which has been under the heavy burden of the pandemic, and that is disadvantageous to all parties,” Xi said, speaking at a virtual meeting with French President Emmanuel Macron and German Chancellor Olaf Scholz.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan