Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij is wel fijn kritisch, die Lange FransLange Frans de Podcast #40 Ronald Bernard
Lange Frans de Podcast #40 Ronald Bernard, Na 2,5 jaar kreeg ik reactie op mijn uitnodiging aan Ronald Bernard., Hier het verhaal van Ronald waardoor aanvankelijk mijn interesse in deze man ontstond : https://www.bitchute.com/video/PTV9UqAvYUSp/ Maar wat is er waar van zijn ongelofelijke...lfbu.nl
Nog es teruggezocht met zoekfunctie. Weer zeer actueelInflatie, het leven wordt elk jaar duurder, maar hoeveel? Zijn de overheids inflatiecijfers betrouwbaar?
Hoe kan de inflatie zo laag zijn als mijn wekelijkse pilsje in 19 jaar meer als 100% duurder is geworden in het uitgaansleven? Klopt dat wel met wat de overheid ons aan lage inflatiecijfers voor tovert? Om aan die lage inflatie cijfers te komen moeten andere zaken enorm goedkoper zijn geworden? Toch? We gingen eens zelf op onderzoek uit op internet of dit allemaal wel waar is?
Hoe zit het nu echt met de inflatie ?
Ik ben kritischer. Geen goed gevoel bij, deze Ronald Bernard. Al eerder in de pers geweest jaren geleden. Toen nog met oude logo van deze bank. Bijna doodgeslagen door de [DS] en toch een bank mogen beginnen onder de [DS] die hij verlinkt / weigert kinderen te slachten?Hij is wel fijn kritisch, die Lange Frans
Gelukkig zijn jij en ik niet debet aan dat stemgedrag.Die werkende Nederlanders hebben massaal gestemd op Rutte. We krijgen de regering die we verdienen.
Mike
Kijken wie zich dan nog de gulden > euro diefstal herinnertHet ministerie van Financiën heeft een scenario klaarliggen voor als het misgaat met de euro. Omdat de economische situatie in de eurozone momenteel zo onzeker is, heeft de Tweede Kamer gevraagd om deze plannen in te zien.
Er ligt geheim scenario klaar voor als euro instort: dan komt de gulden weer terug
Het ministerie van Financiën heeft een scenario klaarliggen voor als het misgaat met de euro. Omdat de economische situatie in de eurozone momenteel zo onzeker is, heeft de Tweede Kamer gevraagd om de...www.welingelichtekringen.nl
Jammer dat wij geen Rode Schilden zijn... dan hadden we dit moment geweten en lekker voor weinig kunnen inslaan.Vandaag waren er twee momenten dat zilver en goud bijna 0 euro kosten...
Bekijk bijlage 16367
Die sites liepen op dat moment ook vast... Dus iedereen probeerde tegelijk in te slaanJammer dat wij geen Rode Schilden zijn... dan hadden we dit moment geweten en lekker voor weinig kunnen inslaan.