Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk ook eens Goud999 site.Ik zie hier diverse zilveren munten staan, eigenlijk ben ik op zoek naar wat praktische tips voor de aankoop van munt. Naast een vorm van beleggen zou het ook een betaalmiddel kunnen gaan worden.
Zilveren munten kopen: Scherpste prijs en veilig geleverd
Zilveren munten tegen de scherpste prijs bij The Silver Mountain. Verzekerd verzenden✅ Ruim assortiment✅ Hoge klanttevredenheid✅www.thesilvermountain.nl
helemaal waar,Geld op de bank is in feite niets waard, in onderstaande link duidelijk uitgelegd
De waarheid over de banken en waarom ze ongestraft uw rekening mogen plunderen
De andere blik op het nieuws... Columns, Opinie, Alternatief en meerjdreport.com
Goud en munt punt van Milo (die zit ook wel eens in de podcast van Sven Hulleman) is ook een goede leverancier van edelmetalen en snel! Hij is bereikbaar op: drumcode71@hotmail.comIk zie hier diverse zilveren munten staan, eigenlijk ben ik op zoek naar wat praktische tips voor de aankoop van munt. Naast een vorm van beleggen zou het ook een betaalmiddel kunnen gaan worden.
Zilveren munten kopen: Scherpste prijs en veilig geleverd
Zilveren munten tegen de scherpste prijs bij The Silver Mountain. Verzekerd verzenden✅ Ruim assortiment✅ Hoge klanttevredenheid✅www.thesilvermountain.nl
Zo kom je wel van je "witte" fiatgeld af en is wat overblijft "anders"Het wordt nog lastig om met niet-plantagemuntjes te gaan betalen. Bij het afsluiten van een nwe hyporheek wil ik wat spaargeld inbrengen. De notaris vraagt dan om een bankafschrift van de laatste 2 jaren waaruit blijkt dat jij dat geld al had. Vanaf 1.000 euro ! Stel, je hebt dus goud of zilver en je wilt dat in euros omzetten, dan kan dat niet voor iets als dit.
Is dat niet erg lastig, stuk voor stuk?Koop daarom julianamunten op marktplaats, mensen!
Mike
Ok, zal eens kijken.Mensen doen hun hele collectie munten weg.
Mike
Wel oppassen dat je de zilveren koopt dus guldens van voor 1967 en rijk daalders van voor 1969 anders zijn ze waardeloosKoop daarom julianamunten op marktplaats, mensen!
Mike