S
Sailor
Guest
Maar 4 keer????Per Troy, Is nog maar 4 keer
Als de voorspellingen een pm boom geven, zit er een flinke crash aan te komen op softe investeringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar 4 keer????Per Troy, Is nog maar 4 keer
Inderdaad knap lang, kan je daar niet een korte uitleg bij geven....ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
Long read over terug naar goud standaard
Waarom opeens weer btc erbij gehaald? Dat is net zo relevant voor dit stuk als de badminton competitie van Goorle oostInderdaad knap lang, kan je daar niet een korte uitleg bij geven....
Iets in deze richting.....
Mike Sailor jullie hebben gelijk goud is geld BTC is lucht
Ik wist het hap hap hapWaarom opeens weer btc erbij gehaald? Dat is net zo relevant voor dit stuk als de badminton competitie van Goorle oost
overigens wel een zeer relevante competitie, vriend... (die in Goirle)Waarom opeens weer btc erbij gehaald? Dat is net zo relevant voor dit stuk als de badminton competitie van Goorle oost
HahaIk wist het hap hap hap
Je hebt gelijk, excuus. Ik bedoelde Tilburg westoverigens wel een zeer relevante competitie, vriend... (die in Goirle)
Zo kan je het land wel door...Je hebt gelijk, excuus. Ik bedoelde Tilburg west
Badminton is kilometers maken !!Zo kan je het land wel door...
#silversqueeze
Kan ik heb er niet zoveel mee, duurt zolang voor je tegenstander neer gaat met die balletjesBadminton is kilometers maken !!