Fleboliet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Hoi,

Ook oxelaat daarin ? Geen idee eigenlijk, opc wordt vaak gemaakt van druivenpitten..... Maar zeker wel hele goede ervaringen mee bij diverse mensen.

Druiven staan wel in de lijst. Maar moest er ook niet heel veel op letten zei Tanja.

https://www.ahealthylife.nl/lijst-voedingsmiddelen-met-oxaalzuur/

Wat nu wel een beetje helpt voor mijn benen is weer een supplement van mijn katten.

Ik denk vanwege de ginko en de berries. Ik neem het al een paar dagen in hoge dosis. Nu denk ik een klein beetje te merken. Die OPC hou ik zeker in gedachten.

https://www.pethealthandnutritioncenter.com/urinary-tract-herbal-tonic-remedy-dogs-cats.html

Tanja,

Ik ben vanmorgen bij de Fleboloog geweest. Hij heeft gekeken met een echo apparaat. Met aderen goddank niks aan de hand. Maar ik hou dus idd toch teveel vocht vast. Afavalstoffen zei hij.
Lipoedeem. Ook iets met dat mijn huid niet vast te pakken is bij mijn onderbenen en dat ik vocht vast hou onder het vetweefsel. Alternatief is ouwewijven kousen. Ik kan mezelf daar niet in vinden want het lijkt mij dat het alleen maar nog meer pijn gaat doen en alles af knelt. Bovendien lijkt het symptoombestrijding.

En hij zegt dat dat idd pijn kan doen. Zou ook erfelijk zijn. Maar goed, daar denken wij anders over.
Hoewel ik niet van die dikke kuiten heb als dat je soms wel ziet op foto’s. Klopt het dan dat je met lipoedeem veel moet drinken? Is dat wat ik vorig jaar de reden dat ik geen klachten meer had met alleen maar melk drinken als voedsel?

Inmiddels ben ik 2 dagen bezig met een stootkuur Lymphomyosot om het verwijderen van afvalstoffen en vast houden van vocht kwijt te raken. Inmiddels merk ik verlichting in mijn voornamelijk mijn benen. Gister moest ik nog naar de nefroloog. Alle bloeduitslagen waren goed. Bloeddruk was weer laag. Echter is de bloeddruk van mijn been ook gemeten en deze kwam niet overeen met de arm meting. Bloeddruk in benen was vele malen hoger. Ik heb verder nog niet gehoord wat dit betekent. Bloeddruk werd gemeten na het gesprek met de arts. Via Google kom ik steeds uit op etalage benen maar dan zou de bloeddruk te laag zijn als je dat hebt? Zorgen afvalstoffen ook voor hogere bloeddruk? Iemand die dit weet?
Ik wil ook weer gaan vasten op rauwe melk en bouillon. Alleen trek ik dat nu nog even niet.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan