S
Shantilove
Guest
We wonen vlakbij Oliveira do Hospital. Prachtig gebied. Zit jij ook in Portugal?Waar in Portugal ?
![Folded hands: medium-light skin tone :pray_tone2: 🙏🏼](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f64f-1f3fc.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
We wonen vlakbij Oliveira do Hospital. Prachtig gebied. Zit jij ook in Portugal?Waar in Portugal ?
als jullie mijn voorstel ok vinden, ik wil wel even zeggen dat ik een hele goeie slager heb, John van der Geer in Veenendaal. Ik denk de enige winkel/slagerij in Weston Price basis.Ik zeg voorzichtig, zal ik de ingrediënten regelen en misschien wat hulp van iemand met paar salades maken, Turks brood kopen en vul maar aan voor aantal personen en optelsom maken, zoveel mensen , delen door aantal . Koffie gratis , ik hoef tenslotte niet in de auto te stappen
Ik vind je voorstel ok en de vleespakketten kan ook goed mee leven.als jullie mijn voorstel ok vinden, ik wil wel even zeggen dat ik een hele goeie slager heb, John van der Geer in Veenendaal. Ik denk de enige winkel/slagerij in Weston Price basis.
als jullie mijn voorstel ok vinden, ik wil wel even zeggen dat ik een hele goeie slager heb, John van der Geer in Veenendaal. Ik denk de enige winkel/slagerij in Weston Price basis.
Klinkt helemaal geweldig. Wat fijn dat je het wil regelen zo.Ik zeg voorzichtig, zal ik de ingrediënten regelen en misschien wat hulp van iemand met paar salades maken, Turks brood kopen en vul maar aan voor aantal personen en optelsom maken, zoveel mensen , delen door aantal . Koffie gratis , ik hoef tenslotte niet in de auto te stappen
Hoe zit het met dessert? Regelen jullie dat ook of hoe willen jullie het?Prima als jij dat centraal regelt, Marjan, maar jij hoeft dat natuurlijk niet allemaal te betalen. Deel het totaal door 50 en maak een tikkie, dan verwerk ik dit in de mail die volgende week de deur uit gaat
Mike
Die van jou was erg lekker Dorothe, ik zou zeggen leef je uitHoe zit het met dessert? Regelen jullie dat ook of hoe willen jullie het?
Dorothé
Dat was ik niet van planPrima als jij dat centraal regelt, Marjan, maar jij hoeft dat natuurlijk niet allemaal te betalen. Deel het totaal door 50 en maak een tikkie, dan verwerk ik dit in de mail die volgende week de deur uit gaat
Mike
Ik maak graag een salade! Zal ik een kant en klare kom thuis maken en meenemen?Dat was ik niet van plangewoon kosten delen met zijn allen. En zou fijn zijn als ik wat hulp zou hebben van paar mensen voor bereiding van salades e.d.
Jongens, even een update.Die van jou was erg lekker Dorothe, ik zou zeggen leef je uit
Volgens mij hebben we het over hetzelfde. Als jij een bedrag hebt dat we door 50 kunnen delen kan iedereen die zondag komt d.m.v. een tikkie alvast het bedrag direct overmaken naar je rekening. Het lijkt me sowieso goed om niet op de dag zelf te horen wat de kosten zijn.Dat was ik niet van plangewoon kosten delen met zijn allen. En zou fijn zijn als ik wat hulp zou hebben van paar mensen voor bereiding van salades e.d.