Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik laat mijn telefoon scherm wel testen. Dat kan tegenwoordig ookHebben jullie je vandaag wel laten testen op een eventuele besmetting met het coronavirus? Je weet maar nooit met zoveel bij elkaar.
Gewoon meenemen naar de teststraatKan het ook overslaan naar een pc?![]()
Ik wil nog rven het volgende met jullie delen:
De verhouding tussen mannen en vrouwen afgelopen zondag was voor zover ik het kon overzien ongeveer gelijk. Dit betekent dat ik in mijn opzet ben geslaagd: het samenbrengen van sterke mannen EN vrouwen. Alleen snel gekwetste vrouwen met een slachtoffercomplex nemen aanstoot aan mijn bespiegelingen over het onterechte voetstuk waarop vrouwen zijn geplaatst in deze gefeminiseerde samenleving, die destructief is voor mannen en vrouwen tegelijk en dat ook meerdere malen in het menselijke verleden is geweest. Ik wil jullie laten weten dat ik trots ben op jullie en dat ik alleen maar sterke, weerbare en zachtmoedige mensen heb gezien en gesproken die dag!
Mike
Zie hem nu pas. Ik ben 14 juni bevallen van een gezond meisje dus mijn wereldje draaide en draait eigenlijk helemaal om baby dingen@complotdenker, kom jij op 4 juli ook en, zo ja, kun je dan Duitse alcoholvrije biertjes meenemen? Let op, alcoholfrei (<0,5%) en NIET 0,0!
Mike
Gefeliciteerd met jullie dochter!Zie hem nu pas. Ik ben 14 juni bevallen van een gezond meisje dus mijn wereldje draaide en draait eigenlijk helemaal om baby dingenVolgende keer ben ik er weer bij! En neem ik Duitse biertjes mee.
Complotdenker
Geweldig. Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Fijn dat het allemaal zo goed gaat.Zie hem nu pas. Ik ben 14 juni bevallen van een gezond meisje dus mijn wereldje draaide en draait eigenlijk helemaal om baby dingenVolgende keer ben ik er weer bij! En neem ik Duitse biertjes mee.
Complotdenker
Gefeliciteerd met je dochter. Mooie datum, ben zelf ook op die dag geborenZie hem nu pas. Ik ben 14 juni bevallen van een gezond meisje dus mijn wereldje draaide en draait eigenlijk helemaal om baby dingenVolgende keer ben ik er weer bij! En neem ik Duitse biertjes mee.
Complotdenker
Van harte gefeliciteerd!!! Geniet er ervan! Groot gelijk dat je de 'boze' wereld buiten even buiten sluit.Zie hem nu pas. Ik ben 14 juni bevallen van een gezond meisje dus mijn wereldje draaide en draait eigenlijk helemaal om baby dingenVolgende keer ben ik er weer bij! En neem ik Duitse biertjes mee.
Complotdenker