G
Guest
Guest
Schandalig hoe boeren in heel Europa worden uitgemolken. Vreselijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zat net even na te denken over het woord verfransing.
Een van de zaken die hier in de cultuur nageleefd worden is de anti stress factor.
Hier hoeft niet alles gelijk, nu, maar is er nog tijd om van het leven te genieten.
tranquille - rutig
lentement - langzaam
Dat zijn van die woorden die iedereen met een blik van begrip begrijpt
De vraag is nu, ben ik ook al een beetje aan het verfransen ?
terug naar het Nederland van Rutte spreekt mij dan ook totaal niet aan
Moet ik mijn dan terug laten verNederen ?
Met dank aan Jim, die mijn website weer in goede orde hersteld heeft
Ik lees net: Het gebruik van de applicatie is vrijwillig en elke gebruiker is vrij om deze te activeren en te deactiveren naargelang de situatie. Het is een essentieel aanvullend instrument in de strijd tegen COVID-19. Hoe meer de applicatie wordt gebruikt, hoe eerder de contactgevallen worden gealarmeerd, hoe meer we gezamenlijk een impact zullen hebben op de bestrijding en de evolutie van de epidemie.We zitten nu in de laatste week van 5 weken lockdown (beperkte 'uitloop' van 10 km. Daar heb ik mij totaal niet aan gehouden. Als je iets noodzakelijks wilde gaan doen buiten de 10 km dan moest je een online verklaring invullen met datum, tijdstip en de reden voor de reis. Dat online formulier werkte ineens niet meer en ik moest de app downloaden zodat ik track en trace ben te volgen. Niet gedaan dus maar dan weten we wat er te wachten staat als er een vierde lockdown gaat komen. .... PS de avondklok blijft hier gewoon van kracht vanaf 19.00 uur tot ... ?
Alerte Covid | info.gouv.fr
Toute l'information sur les politiques publiques et l'action du Gouvernementwww.gouvernement.fr