Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
The 13th in a series of articles that examine where America is headed following the 2020 election. In January of 2021, God showed me in a series of dreams, scenes that portray a coming military takeover of the U.S government. While some see this as a plausible scenario, others have…
Ik denk dat in het najaar alle regels die opgeheven worden weer ingesteld zullen worden. Griep seizoen werd dat in de volksmond altijd genoemd. Opheffen van regels lijkt mij dat daaronder dan ook de verplichting voor de gezondheids check opgeheven word en men iedereen toegang moet verlenen. Met of zonder vaccinatie. Evenals restaurants. Gaan zij mensen die niet gevaccineerd zijn weigeren?
We hebben kennissen die gevraagd hadden wanneer we weer een keer langs zouden komen (50 kilometer) Gisteren ging het land open, boodschappen voor de verbouwing en vandaag hadden we tijd dus gevraagd of we welkom waren. Nee vandaag niet, ze gaan beiden voor hun mRNA injectie.
Gisterenmiddag werd Ferdinand bij ons een straat verder 90 jaar, we wisten dit dus ik ben langsgegaan om te feliciteren met een flesje wijn en een verjaardagskaart in het "Hollands". Twee glaasje wijn op in de leefkeuken waar de verfkwast al 30 jaar niet meer op bezoek is geweest. Even later kwamen er nog twee mensen die vertelden dat 10 miljoen mensen de mRNA injectie gehad hadden van de 44 miljoen dus minder populair dan in Nederland het shot hier in Frankrijk
(Door: Guy Millière – Vertaling: E.J. Bron) 1 november 2020. Didier Lemaire, een gymnasiumleraar die in Trappes, een kleine stad ten westen van Parijs, werkt, publiceerde een open brief in het link…