Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou Henk dan wordt het toch minder makkelijk in Frankrijk, ik ga ff het hekwerk afmaken zodra ik terug ben, 10 KV erop om ze buiten te houden wel goed voor een toeristen zelf testen aftikkenWie in Frankrijk vanaf 1 augustus een openbare ruimte zoals een bar, restaurant of winkelcentrum wil bezoeken, is verplicht een corona certificaat te overhandigen. Dat heeft de Franse president Emmanuel Macron maandagavond bekendgemaakt in een televisietoespraak.
Met de zogenoemde gezondheidspas kunnen mensen aantonen dat ze volledig gevaccineerd, negatief getest of recent van het coronavirus hersteld zijn. De pas is ook nodig om te reizen met de trein of het vliegtuig.
Vakantiegangers uit bijvoorbeeld Nederland die niet volledig gevaccineerd zijn, moeten zich daarom elke twee dagen laten testen indien zij na 1 augustus Franse restaurants en bars willen bezoeken.
De pas is al vanaf 21 juli vereist voor onder meer attractieparken, culturele instellingen en evenementen met meer dan vijftig personen. Met de pas wil de regering de nieuwe golf besmettingen door de deltavariant terugdringen.
Een PCR-test is vanaf 21 juli niet meer gratis voor toeristen in Frankrijk. De Franse regering wil op die manier zoveel mogelijk mensen stimuleren om zich te laten vaccineren.
Vaccinatie vanaf half september verplicht voor zorgmedewerkers
Macron maakte maandagavond tevens bekend dat Franse zorgmedewerkers en andere mensen die door hun werk in contact komen met risicogroepen, zich uiterlijk 15 september volledig moeten laten vaccineren.
Met de verplichte vaccinatie volgt de regering het advies van de Franse Hoge Autoriteit voor de Gezondheid (HAS). De HAS had zaterdag aangeraden om de verplichting zo snel mogelijk in te voeren.
Macron vroeg zich tijdens zijn toespraak ook openlijk af of uiteindelijk niet alle inwoners van Frankrijk een verplichte coronavaccinatie moeten krijgen.
Nou Henk dan wordt het toch minder makkelijk in Frankrijk, ik ga ff het hekwerk afmaken zodra ik terug ben, 10 KV erop om ze buiten te houden wel goed voor een toeristen zelf testen aftikken
Nsbderland volgt vanzelf moet van Merkel en Macron (M&M)
Frankrijk will ook verplichting voor zorg medewerkers.Ze hebben het over winkelcentra, nog nooit geweest in 1,5 jaar, zo lang de super en de bouwmarkt open zijn voor ons dan gaat alles als te voor
Frankrijk will ook verplichting voor zorg medewerkers.
Frankrijk is stuk
Gaan we niet meer heen dus. Jammer, want ik weet een restaurantje ib de buurt van Millau waar je heerlijke eend kan eten:-(
Komt hier ook, ik voorspel bij de Hornbach als eerste, stelletje hufters daro
We kunnen een poll starten van foute bedrijvenIkea wordt nummer twee.
Dat is zo veel meer heb je niet nodig.Ze hebben het over winkelcentra, nog nooit geweest in 1,5 jaar, zo lang de super en de bouwmarkt open zijn voor ons dan gaat alles als te voor
Nou ja, als je niet meer kan werken wordt het toch fukking moeilijkDat is zo veel meer heb je niet nodig.
Af en toe wat kleding maar ook geen probleem lijkt het. Als ze de totale verplichting maar achterwege laten.