FoolProof
Well-known member
Ik vroeg het me ook af, van die helmen. Het zijn niet allemaal dezelfde (dus niet uniform) en het lijken wel gewone motorfiets integraalhelmen.Denk dat het de Franse versie van de ME is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vroeg het me ook af, van die helmen. Het zijn niet allemaal dezelfde (dus niet uniform) en het lijken wel gewone motorfiets integraalhelmen.Denk dat het de Franse versie van de ME is?
Tenzij zo'n nep pas gewoon werkt, dan vind ik 200 euri niet veel.Oplichters spelen op angst om je tegen betaling "sanitaire passen" aan te bieden. Ze vragen 200 euro voor een nep pas, gelukkig was de oplichter snel uit de groep gegooid
Als je niet vliegt, dan weten ze nauwelijks dat je op vakantie was toch?Frankrijk eist voor non vax uit Nederland een pcr Max 24 uur oud, dus maandag testen, dinsdag auto inpakken woensdag uitpakken omdat de test positief is door een CT van 45 bij 1 gezinslid als je pech hebt. Advies niet bij de GGD testen maar commercieel als je toch zonodig moet testen.
Ik test niet vax niet pak wel 14 dagen quarantaine
Klopt, het probleem is meer dat in nsbderland op een soort verplichte vakantie ben, mn zoon moest zich zonodig voortplanten dus was min of meer verplicht, ik kom wel weer terug maar er wordt wel geconfronteerd af en toe en de boete is niet mis in Frankrijk.Als je niet vliegt, dan weten ze nauwelijks dat je op vakantie was toch?