Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat prachtige filmpje kwam ik op Twitter ook tegen maar uit de reacties bleek het te gaan om een oud filmpje. Maakt ook eigenlijk niet uit want de beelden zijn prachtig!
En nu doorpakken gelijk de straat op voor meer.Knap dat een paar honderd demonstranten dat voor elkaar hebben gekregen.
France - Compilation Demonstrations Pass Sanitaire - 50 cities [17 July 2021]
France, 17 July 2021 The French people massively demonstrated against the Vaccine Passports & Mandatory Vaccines in over 120 cities. From Paris to Nice, Marseille, Nice, Toulouse, Pau, Nantes, Bordeaurumble.com
gisteravond op radio 1 een kort berichtje gehoord dat de maatregelen versoepeld werden maar niet direct de vaccin paspoorten. dus NIET voldoende.
Inderdaad te veel zwart, ik denk dat je gelijk hebt, niet in het belang van de Fransen.[Geert bijdrage dotc om.radio] France ain’t playing around wih their government. Hitting them where it hurts the Rothschild Bank https://t.me/EliseNijmegen/43698
– Noot HM: Ik denk aan nep nieuws. Wazige beelden veel bewegen maar ik meende toch weer de bekende zwart geklede ‘troepen’ te zien. Fransen hebben geen belang dit te doen en opnieuw geweld op te roepen. Zijn al teveel slachtoffers gevallen. Is dit een zet om weer met zwaar gewapende troepen de demonstranten te lijf te gaan?
Tis een begin'Franse politieagenten sluiten zich aan bij protest tegen coronapas'
Beelden die viral gaan op social media zouden tonen hoe Franse politieagenten zich aansluiten bij een massaal protest tegen de coronapas.www.ninefornews.nl