Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er gaan meer ogen open denk ik en hoop ik.Twee dochters zijn gisteren naar Maastricht geweest met het OV, geen controle gehad, in één winkel werd gevraagd aan een dochter om het mondkapje, ze zei dat ze niet hoefde, andere dochter werd niets gevraagd.
Ik alleen in België, in Nederland nog nergens.Tot nu toe hebben ze nergens wat gezegd over het mondkapje. Ik loop overal zonder problemen naar binnen, action,AH, jumbo,kringloop, overdekt winkelcentrum.
Ik ookTot nu toe hebben ze nergens wat gezegd over het mondkapje. Ik loop overal zonder problemen naar binnen, action,AH, jumbo,kringloop, overdekt winkelcentrum.
Alleen bij de Jumbo tot op heden iets van gehoord. Mondkap gaat ook niet op als men er iets van zegt, daar ben ik inmiddels ook immuun voor.Tot nu toe hebben ze nergens wat gezegd over het mondkapje. Ik loop overal zonder problemen naar binnen, action,AH, jumbo,kringloop, overdekt winkelcentrum.
Hier ook niet.. maar wat er ook gebeurt.. ik ga zoiezo niet met zo een vod lopen.. ook niet als ze wat zeggen.Tot nu toe hebben ze nergens wat gezegd over het mondkapje. Ik loop overal zonder problemen naar binnen, action,AH, jumbo,kringloop, overdekt winkelcentrum.
Vrouwen zijn meelopers in de meeste gevallenAlleen bij de Jumbo tot op heden iets van gehoord. Mondkap gaat ook niet op als men er iets van zegt, daar ben ik inmiddels ook immuun voor.
Andere mensen zetten wel hun mondkapjes op toen de vakkenvullers (tieners!) erop wezen.
Er dragen ook mensen buiten op straat in het winkelcentrum mondkapjes, opvallend genoeg bijna allemaal vrouwen.
Ik ook niet!Hier ook niet.. maar wat er ook gebeurt.. ik ga zoiezo niet met zo een vod lopen.. ook niet als ze wat zeggen.
Ik wel, als het arbo noodzakelijk was. In stoffige omgevingen waar ik moest wezenIk heb oprecht nog NOOIT een mondkapje opgehad. En ga overal heen. Zelfs bij kinderarts niet etc.
Geloof het maar wel, ze zouden juichen als de ongevaxten afgevoerd zouden worden richting de vernietigingskampen ik noem het niet voor niets nsbderlandMijn man vertelde net dat zijn tennis partners zeiden dat ze het ronduit schandalig vonden dat er tijdens die persconferentie zo een lawaai protest was en dat ze de ME hadden uitgedaagd. Ik snap niet dat die lui daar niet gewoon worden afgeschoten met een mitrailleur
Ik geloofde me oren niet, dit soort type mensen hadden het ook toegejuicht in de WO2 toen de joden op treinen werden gezet naar kampen.
Das pech... Weer geen vakantie🛍⛱Collega van me was positief (ondanks gefuckst) dus iedereen vd woongroep waar ik werk ‘moest’ testen. Gezegd tegen m’n leidinggevende dat ik niet test. Eerlijke verhaal verteld, geloof er niet in, en dat ie me ook 10 dagen weg mag sturen maar dan 4 nachtdiensten op te lossen had..
Bleek toch niet zo n punt, mocht gewoon werken...