De ambtelijke molens, ...
Van de week geen ABP pensioen(tje) ontvangen, even kijken naar vorige maand, Hé ook niet
Gisterenmorgen even bellen, ik had namelijk de formulieren ingedient dat er geen belasting meer mocht worden ingehouden in NL maar alleen in FR
Ja men had daarover een brief gestuurd, maar die kwam terug, nogmaals gestuurd en weer geen succes dus had men de pensioen uitkering stop gezet.
Maar jullie hebben mijn telefoon en email adres en hoe staat mijn adres bij jullie in de computer?
De helft van de straatnaam ontbrak, het huisnummer eveneens en ook geen postcode
Gek he dat dat niet aankomt en dan twee keer zo versturen, de zombies
Even aanpassen, nee dat ging niet dat gaat via de bron, de uitschrijving van de gemeente
Gemeente gebeld, ja daar stond het ook fout, maar helaas daar kon men het nu ook niet meer aanpassen
Ik moest de gemeente Breda bellen en vragen naar het RMI loket.
Alle aanwijzingen opgevolgd, je u kunt het zelf verder wel, Ja hoor prima
Inloggen met mijn ID, en ja prima,
Krijg ik een mail binnen dat binnen vier weken de wijzigingen doorgevoerd worden
Oeps en dan nog kerst en nieuw, dat worden wellicht 4 maanden zonder pensioen
En ik heb nog geen vol inkomen uit pensioen want die eerste 4,5 jaar zijn indertijd gestolen door de overheid
Dus maar weer bellen of ze a.u.b deze ambtelijke molen kunnen doorbreken
Vriendelijke dam en ze gaat haar best doen, ... leurer kunnen ze het niet maken ... grrrr
vervolgens weer eens zoeken in Frankrijk hoe ik de grijze kaart kan bemachtigen van mijn auto gekocht in maart 2020. helaas daar ben ik nog niet verder gekomen. Internet site werkt niet met google translate Dus maar weer contact met de verkoper voor de zoveelste keer, maar ja we leven in Frankrijk
Een keer aangehouden een half jaar geleden met een verlopen milieu keuring en een met plakband gerepareerd achterlicht. Pas de problem !
Drie agenten was dat niet opgevallen. dus maar op z'n Frans, Rustig maar, geen haast, ja morgen?, kalm, tranquille
Veder gaat alles goed dus niks te klagen.