Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In een discussie de zin "klinklare klets koek" zeggen: plus veelGideon is God!
Mike
Hilarisch inderdaadDie Ellemeet van GroenLinks wordt mooi aangepakt, kijk vanaf 12:15. Echt een mooie reactie van Gideon. Ze kunnen hem niet aan met argumenten, dus dan maar weer vals beschuldigen.
Die Ellemeet van GroenLinks wordt mooi aangepakt, kijk vanaf 12:15. Echt een mooie reactie van Gideon. Ze kunnen hem niet aan met argumenten, dus dan maar weer vals beschuldigen.
Ik kan het uit pure ergernis geeneens afkijken. Die zeikwijven hebben het alleen maar over gevoel, kwetsen, dat vindt het huis ongepast, zus en zo. Wat een vreselijk gezeik.God wat zijn die wijven dom, ellemeet, die cda doos, gruwelijk...
Hear hearFvD is de enige partij die structureel de dictatorialiteit van het kabinet ter discussie stelt, net als de schijnonafhankelijkheid van media en regeringsadviseurs. En de enige met zinnige vergelijkingen naar de WO2 en de nazi's.
Toppers.
De politiek heeft zich de laatste decennia zo absurd gedragen dat de bevolking in grote getale gedesillusioneerd is geworden hierover en gedesinteresseerd is geraakt hierin. Hierdoor kan de politiek continu absurder beleid voeren, tot de bom barst. Time is ticking. Karma is a bitch.
God wat zijn die wijven dom, ellemeet, die cda doos, gruwelijk...
Ze zijn niet slimmer, de functie eisen voor vrouwelijke Kamerlid bij gevestigde partijen isWaarom zeggen die domme figuren "Forum VAN Democratie"? Doen ze dat bewust of weten ze niet beter?
Je vergeet "domme lege blik met doffe ogen"Ze zijn niet slimmer, de functie eisen voor vrouwelijke Kamerlid bij gevestigde partijen is
Luisteren naar de baas
Doen wat gezegd wordt
Gewillig op en onder het Bureau
Zelf denken niet gewenst
Geen ziel is ook een préJe vergeet "domme lege blik met doffe ogen"
Inderdaad, maar ik ben ook maar mens ik vergeet soms wel eens wat.Je vergeet "domme lege blik met doffe ogen"
Is het een complot als je zegt dat er binnen een jaar nieuwe verkiezingen zijn?Inderdaad, maar ik ben ook maar mens ik vergeet soms wel eens wat.
Ik heb het ook veel te druk met zoeken naar complottheorieën ik zit namelijk zonder op het moment...
euh... nee. dat is gewoon de manier waarop dames discussieren. Inzetten van de 'rationalization hamster'.Geen ziel is ook een pré
Denk toch niet dat ze per se dom zijn. Je moet toch best intelligent zijn om argumenten zo om te kunnen buigen dat het lijkt of je iets zinnigs zegt.
Ik dnek geen van 2 :-(Is het een complot als je zegt dat er binnen een jaar nieuwe verkiezingen zijn?
Of dat we binnen een jaar een missionaire regering hebben?
Vrouwen hebben geen ziel.Geen ziel is ook een pré
Denk toch niet dat ze per se dom zijn. Je moet toch best intelligent zijn om argumenten zo om te kunnen buigen dat het lijkt of je iets zinnigs zegt.