Zathras
Well-known member
A storm is coming !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat zo, van die vrijmetselarij?Soms bekruipt mij het gevoel dat FVD gecontroleerde oppositie is.
Thiery Baudet is vrij metselaar en dat staat bij mij gelijk aan satanisme
Iedereen weet toch dat het geheim is wie er vrijmetselaar zijn... Maar ik geloof het van bijna heel de Kamer niet van Baudet en aanhangGraag bewijs dat TB een Vrijmetselaar is.
Mike
FVD is al tijden de enige oppositie die er is. Dus het risico van gecontroleerde oppositie durf ik wel aan we moeten het er mee doen.Soms bekruipt mij het gevoel dat FVD gecontroleerde oppositie is.
Thiery Baudet is vrij metselaar en dat staat bij mij gelijk aan satanisme
Heb het niet zo op hemJan Terlouw vindt ook wat van liegend kabinet
ForumLand - Forum vD aanhangers | Facebook
www.facebook.com
ik hebOK, dus je hebt twee foto's van Thierry waarin hij 1 oog bedekt. En dat maakt hem onmiddellijk een Vrijmetselaar? je zult echt met beter bewijs moeten komen, Gerard, je deed eerder al soortgelijke beweringen over Trump zonder enig overtuigend bewijs.
Mike
Mike, je weet ook dat veel in het verborgene is en dat niet alles zichtbaar op straat ligt. De strijd die voor ons ligt is met name tegen de overheden en machten in de hemelse gewesten, (efeze 6:12. Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.) kortom het wordt een occulte strijd. De puppets worden vanuit het duister aangestuurd. Wil je meer zicht op de vijand is die 12 uur meer dan de moeite waard.Dus ik moet 12 uur uit gaan trekken van mijn kostbare tijd om alles te weten te komen over de religie van satanisten, maar ik krijg geen concreet bewijs voor de vermeende Vrijmetselarij van Baudet, Trump of wie je dan ook hiervan wil betichten op basis van enkele foto's?
Mike
Klopt, dat is ook allemaal mogelijk, maar heb je daar bewijs van? Voor jou staan beide heren aan de goede kant. Maar de Bijbel leert ook dat de tegenstander zich zal voor doen als een engels des lichts. De Bijbel leert zelfs dat de grote leider ( het Beest) vrede gaat brengen op de wereld. Belangrijk is dus om onderzoek te doen.Is het niet bij je opgekomen dat het misschien de fotografen zelf zijn die aan de foute kant staan? Stel, je bent een beroemdheid, hetzij in de muziek, politiek of anderszins, en je laat je fotograferen door een van de gerenommeerde fotografen die al talloze, vaak beroemde foto's van anderen hebben gemaakt. Tijdens de fotoshoot worden er diverse foto's gemaakt en zoals dat altijd gaat geeft de fotograaf aanwijzingen aan degene die gefotografeerd wordt. Een van die aanwijzingen zou kunnen zijn: en doe nou eens gek en houd je hand voor je linkeroog. Vervolgens laat de fotograaf contractueel vastleggen dat hij als fotograaf de eindselectie maakt van welke foto's wel of niet gebruikt gaan worden. Denk je niet dat dit regelmatig gebeurt of in iig tot de mogelijkheden behoort? Niets is wat het lijkt.
Of wat dacht je van de volgende: Trump en Baudet doen alsof ze bij [HEN] horen en spelen dus ook in dit opzicht het spelletje mee. Ondertussen staan ze wel degelijk aan de goede kant. Zou dat tot de mogelijkheden kunnen behoren? Irregular warfare (Q). Kortom, je zult echt met meer bewijs moeten aankomen om mij ervan te kunnen overtuigen dat Baudet en Trump Vrijmetselaars zijn en dat ze aan de verkeerde kant staan.
Mike
ik heb trouwens een andere topic geopend om dit topic niet te veel te vervuilen met een compleet ander onderwerp.Is het niet bij je opgekomen dat het misschien de fotografen zelf zijn die aan de foute kant staan? Stel, je bent een beroemdheid, hetzij in de muziek, politiek of anderszins, en je laat je fotograferen door een van de gerenommeerde fotografen die al talloze, vaak beroemde foto's van anderen hebben gemaakt. Tijdens de fotoshoot worden er diverse foto's gemaakt en zoals dat altijd gaat geeft de fotograaf aanwijzingen aan degene die gefotografeerd wordt. Een van die aanwijzingen zou kunnen zijn: en doe nou eens gek en houd je hand voor je linkeroog. Vervolgens laat de fotograaf contractueel vastleggen dat hij als fotograaf de eindselectie maakt van welke foto's wel of niet gebruikt gaan worden. Denk je niet dat dit regelmatig gebeurt of in iig tot de mogelijkheden behoort? Niets is wat het lijkt.
Of wat dacht je van de volgende: Trump en Baudet doen alsof ze bij [HEN] horen en spelen dus ook in dit opzicht het spelletje mee. Ondertussen staan ze wel degelijk aan de goede kant. Zou dat tot de mogelijkheden kunnen behoren? Irregular warfare (Q). Kortom, je zult echt met meer bewijs moeten aankomen om mij ervan te kunnen overtuigen dat Baudet en Trump Vrijmetselaars zijn en dat ze aan de verkeerde kant staan.
Mike