S
Sailor
Guest
Dus de FvD heeft ervoor gezorgd dat covid op lijst a kwam..... Omdat ze iedereen laten opdraven om te stemmen... Dan kunnen we de rest van je verhaal direct onder het vakje BS plaatsen, hoofdelijke stemming wil zeggen dat de persoon niet kan schuilen achter de partijleider, met ik wist het niet.Klopt, dat is ook allemaal mogelijk, maar heb je daar bewijs van? Voor jou staan beide heren aan de goede kant. Maar de Bijbel leert ook dat de tegenstander zich zal voor doen als een engels des lichts. De Bijbel leert zelfs dat de grote leider ( het Beest) vrede gaat brengen op de wereld. Belangrijk is dus om onderzoek te doen.
Ik geniet van het optreden van Baudet in de 2e kamer. Hij slaat de spijker op zijn kop, en wat hij zegt daar ben ik het roerend mee eens. Laat dat duidelijk zijn. Maar ik houd mijn info wel in mijn achterhoofd. En als ik dan merk dat FVD een geweldig betoog houdt voor een lege 2e kamer over corona die niet op de A lijst hoort, maar vervolgens nog geen week later een hoofdelijke stemming aanvraagt over corona wel of niet op de A lijst, dan kun je op je klompen aanvoelen dat die op de A-lijst komt. En bedankt FVD.
Heeft dus niets met FvD van doen.