Fries Foar Frijhiid
Well-known member
#pepijnheeftgelijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
#pepijnheeftgelijk
Camera staat te hoog......Waar is Simone?
Wow alleen maar negatieve reacties op nu.nlKamervoorzitter noemt bedreigingen in debatten 'uit den boze' en wil overleg
Tweede Kamervoorzitter Vera Bergkamp wil met fracties in gesprek over de omgangsvormen in het debat. Uitlatingen van Kamerleden van Forum voor Democratie (FVD) vormen de aanleiding. Zo ging FVD'er Pepijn van Houwelingen woensdag "over de schreef", aldus Bergkamp.www.nu.nl
De NSB'ers voelen zich bedreigd
Kortom FvD heeft de gevoelige snaar te pakken, top gedaanWow alleen maar negatieve reacties op nu.nl
Ik ben pro FvD, deze actie geeft flink wat reuring, op zich niets mis mee maar mijn inziens onnodig voor het imago, nu heb je juist alleen reuring over de omgangsvormen en niet over de inhoud.
Zo vond ik ook dat Tunahan Kuzu de aantijgingen over bedreigende e-mails beter pareerde dan Gideon van Meijeren.
Ze sprak over shit en niet over bedreigingen dus de reactie van Gideon was prima.Wow alleen maar negatieve reacties op nu.nl
Ik ben pro FvD, deze actie geeft flink wat reuring, op zich niets mis mee maar mijn inziens onnodig voor het imago, nu heb je juist alleen reuring over de omgangsvormen en niet over de inhoud.
Zo vond ik ook dat Tunahan Kuzu de aantijgingen over bedreigende e-mails beter pareerde dan Gideon van Meijeren.
Leuk hè al die afkortingenD666 en Volt ehhh satanische Soros volgers
V ooralsnog
O ntzettend
L aag
T akkevolk
Precies, het woord 'tribunaal' is voor het eerst gevallen un de TK. PANIC!!!Kortom FvD heeft de gevoelige snaar te pakken, top gedaan
Wat die deug zeug van d666 wil is totaal niet belangrijk
FvD heeft de Panic button te pakken en het loopt ze bruin door de broek
VreselijkLeuk hè al die afkortingen
Henk dat spreuken en wij de afkortingen
Nieuwe betekenis:Leuk hè al die afkortingen
Henk de spreuken en wij de afkortingen
Jaaa haha die is ook sterkVreselijk
Ondemocratische
Laagdunkende
Teringlijers
Mike
Nog fatosenlijk uitgedrukt.Vreselijk