Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Denk en BVNL verzetten zich meer dan SGP en wordt niet benoemd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar ben ik het ook mee eens.Dat kan wel zo zijn, maar ik ben het eens met de constatering dat Forum hier groot door gaat worden.
Mike
Hup Thierry!
Sharon Dijksma aan een galg??? Iedereen met ietsje verstand weet dat zoiets satire moet zijn, de kraan om dat te van de grond te krijgen is nog niet ontwikkeld
Sharon Dijksma aan een galg??? Iedereen met ietsje verstand weet dat zoiets satire moet zijn, de kraan om dat te van de grond te krijgen is nog niet ontwikkeld
Natuurlijk je mag dan voor straf iedereen die het maar wil horen de plannen van de whitehats uitleggen, je mag hulp vragen daarbij Mike of zoben ik ook strafbaar als ik een like geef hier ?
Ja hehe volgens mij werken er alleen vrouwen of verwijfde mislukte knotjes mensen met micro penis bij Nu.Uiteraard een VROUW.
Mike
Niet tactisch van Thierry om zoiets te retweeten, neigt te veel naar complot toe. Zie liever dat hij zich bij de feiten houd.
Dit zijn mijn inziens gewoon foto's van De Jonge van griepprikken die hij ontving door de jaren heen.
Hij staat 3 keer met mondkapje op de foto: 1 keer Covid vaccin (2021) en 2 keer griepprik (2020 en 2021)? Andere 2 foto's griepprikken van 2019 en 2018?
Ja inderdaad, zie het nu ook.Zonder twijfel wel taktiek van Baudet, hij doet niets zonder zeker te zijn.