Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat ze het er maar snel door mogen drukken en er wat slaapjes wakker worden.
Wie moeten er wakker van worden de schaapjes vinden dat prima die staan al in de rij voor booster 1 want kerst en wintersport...Dat ze het er maar snel door mogen drukken en er wat slaapjes wakker worden.
Het komt hoe dan ook.
Nou.... iemand uit de buurt ziet ondanks het prikabonnement de skivakantie dit jaar lastig worden, want lockdown Austria en je mag wel buiten sporten, maar buiten slapen is toch niet hun plan....Wie moeten er wakker van worden de schaapjes vinden dat prima die staan al in de rij voor booster 1 want kerst en wintersport...
Oostenrijk is open voor geprikten hoor, alleen de mensen zitten in verplichte opsluitingNou.... iemand uit de buurt ziet ondanks het prikabonnement de skivakantie dit jaar lastig worden, want lockdown Austria en je mag wel buiten sporten, maar buiten slapen is toch niet hun plan....
Ach verdorie, je hebt ook gelijk ook. Ook dat zal men weer niet zien.Wie moeten er wakker van worden de schaapjes vinden dat prima die staan al in de rij voor booster 1 want kerst en wintersport...
De tijd van wakker worden ligt achter ons, op verzoek krijgt een schaap hulp, verder zoeken ze het maar uitAch verdorie, je hebt ook gelijk ook. Ook dat zal men weer niet zien.
Daarin lopen jullie gewoon wat verder op me uit. Ik ijl nog na, maar kreeg door diverse ervaringen en gespreken afgelopen tijd spoedcursus zodat ik snel weer in de pas loop .De tijd van wakker worden ligt achter ons, op verzoek krijgt een schaap hulp, verder zoeken ze het maar uit
OK, dit was wat ze tegen me zei. Zal nog eens verder vragen, want dan ben ik wel benieuwd wat dan haar probleem is. Of schaapje is in de war, en kan de continue aanpassingen zelf ook niet meer volgenOostenrijk is open voor geprikten hoor, alleen de mensen zitten in verplichte opsluiting
Ik denk schaapje overload aan info schapen hersenen werken alleen in de kuddeOK, dit was wat ze tegen me zei. Zal nog eens verder vragen, want dan ben ik wel benieuwd wat dan haar probleem is. Of schaapje is in de war, en kan de continue aanpassingen zelf ook niet meer volgen
Ga maar alvast rennen wij staat niet stilDaarin lopen jullie gewoon wat verder op me uit. Ik ijl nog na, maar kreeg door diverse ervaringen en gespreken afgelopen tijd spoedcursus zodat ik snel weer in de pas loop .
Van God los, deze verwerpende luitjes.
Omgekocht?Van God los, deze verwerpende luitjes.
Chantage en groepsdrukOmgekocht?
klopt, schoonpapa (55 of zo) ook al geboosterd van de week, die gaan in mei naar New York, dus moet booster. En ik denk voor mei is, prik nummer 4 ook in beeld is. Ik vind het zo erg. Onze schoondochter(zijn dochter) gelukkig niet. Die zou ook mee naar New York maar heeft bedankt voor de eer.Wie moeten er wakker van worden de schaapjes vinden dat prima die staan al in de rij voor booster 1 want kerst en wintersport...
Bij mij heeft mijn moeder de booster genomen.klopt, schoonpapa (55 of zo) ook al geboosterd van de week, die gaan in mei naar New York, dus moet booster. En ik denk voor mei is, prik nummer 4 ook in beeld is. Ik vind het zo erg. Onze schoondochter(zijn dochter) gelukkig niet. Die zou ook mee naar New York maar heeft bedankt voor de eer.
wat een narigheid allemaal. Sterkte allemaal komende tijd.Bij mij heeft mijn moeder de booster genomen.
Sterk van je schoondochterklopt, schoonpapa (55 of zo) ook al geboosterd van de week, die gaan in mei naar New York, dus moet booster. En ik denk voor mei is, prik nummer 4 ook in beeld is. Ik vind het zo erg. Onze schoondochter(zijn dochter) gelukkig niet. Die zou ook mee naar New York maar heeft bedankt voor de eer.
Het is narigheid maar was voorspeld, hele gezinnen vallen uit elkaarwat een narigheid allemaal. Sterkte allemaal komende tijd.