Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het showproces uitgezet, omdat ik me begon te storen aan het feit dat de eisers op de emotietour gaan en ik geen irritatie kan gebruiken tijdens het werk.Zeer sterk betoog waar al Thierry zijn uitspraken nog even keurig worden herhaalt en verduidelijkt.
Waarschijnlijk heb je daar gelijk in.Schuldig, maar geen boete of celstraf. Net als bij Wilders in de minder minder Marokkanen zaak.
Al of niet een sterk betoog, we hebben te maken met een rechterlijke macht die schijt heeft aan de vrijheid van meningsuiting en de trias politica. Hoe lang blijven we dit pikken?Zeer sterk betoog waar al Thierry zijn uitspraken nog even keurig worden herhaalt en verduidelijkt.
'Er gaat geen gesprek voorbij of we praten binnen drie minuten over de oorlog.', zei een van de eisers.Vandaag vanaf 13:30 uur LIVE het kort geding van “Joodse” organisaties tegen Thierry Baudet
LIVE de rechtszaak! Baudet vs CIDI
Volg op woensdag 15 december vanaf 13:30 uur het kort geding van een aantal “Joodse” organisaties tegen Thierry Baudet, die wordt bijgestaan door topadvocaat Gerard Spong. De zaak is een strijd om het vrije woord, waarvan de uitkomst gevolgen heeft voor heel Nederland. Want deze uitspraak bepaalt...www.fvd.nl
Dorothé