Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het WEF-monster komt langzaam uit het donker – Laila Mol en Pepijn van Houwelingen - Café Weltschmerz
In deze uitzending bespreekt Laila Mol met Pepijn van Houwelingen de zogenoemde WEF-papers die hij samen met Forum voor Democratie boven tafel heeft weten te halen. Waar de eliteclub in Davos eerst werd afgedaan als ‘praatgroepje’, bleek dit naar van Houweling’s verwachting niet zo te zijn. Ook...cafeweltschmerz.nl
Pepijn van Houwelingen heeft weer goede dingen te vertellen. De interviewer vind ik niet zo sterk.
Ja viel mij ook op.Ja Pepijn van Houwelingen is goed op dreef met zijn WEF-queeste. Ik vind het alleen jammer dat hij de interviewer weinig aankijkt. Ik denk dat hij verlegen is.
Ja plus die man is gewoon echt geen politicus (wat absoluut een pluspunt is) en dan nu in deze verschrikkelijke tijd. Hij moet echt op zijn hart letten.Ja viel mij ook op.
Ja.
Das toch die van Willem Aantjes van de SS
Ja.Das toch die van Willem Aantjes van de SS
Waren honderden moppen over die man.
Fragment van Gideon komt terug op alle tg kanalen✞ Dr C 17 ✞
DAAAAAAAAMN Dutch MP asks Prime Minister Mark Rutte about his relationship with Klaus Schwab… Learn how to put someone in the corner of the ring :))))) https://twitter.com/LeylaRostami/status/1482837825426964483t.me