Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En daar zijn ze weer de deugmeisjes het blijft mooi hoe Gideon zijn rug recht houd. De vergadering was al snel geschorst zonder dat hij aan zijn bijdrage was begonnen.
Ja en niet alleen die ''voorzitter''.wat een tyfus wijf is die 'voorzitter' toch!
ja, ik kreeg ook de mail.Staat in nieuwsbrief FVD van vandaag.
jij weet meer?? Ik erger me ook groen aan dat mensJa en niet alleen die ''voorzitter''.
Ik erger me ook heel erg aan die Bikker haha. Wat een figuur.jij weet meer?? Ik erger me ook groen aan dat mens
Het is de bedoeling dat de wappies bezig gehouden worden, met 5G grafeen oxide aliens en andere bullshit, houdt ze van de straat en ver weg van belangrijke zaken.En de disinfo blijft maar stromen, het lijkt vooral van Nederlandse sites en groepen (TG, FB) te komen.
5G doodtorens geactiveerd: griepachtige symptomen zullen volgen - Frontnieuws
AT&T en Verizon zijn van plan om deze woensdag nieuwe 5G-diensten uit te rollen, maar de CEO’s van Delta Airlines, United Airlines, FedEx, UPS en anderen hebben een brief gestuurd naar de Biden-regering waarin ze waarschuwen dat C-band 5G-straling vliegtuiginstrumenten verstoort waardoor “enorme...www.frontnieuws.com
Mike
Dat dacht ik alEens. Overigens had ik dit in FvD geplaatst, maar moest in 5G eigenlijk staan.
Mike
Een klein beetje. Met het steunen vh gentherapiebeleid was v Haga voor mij ook al door de mand gevallen.Verbaast jou dat dan?
Mike