Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een goed voorbeeld van burgerlijke ongehoorzaamheid is Rosa Parks: in het midden van de bus gaan zitten in plaats van achterin, waartoe de wet haar verplichtte.GI - D - E - ON !!!
Gideon over burgerlijke ongehoorzaamheid:
Dus dat! Ik kan daar ook echt niet tegen!Ik heb dit niet uitgekeken omdat anders wellicht mijn toorn uitbarst en mijn onvermogen botvier op mijn PC scherm...en dat is dit kreng dat zicht neutraal voorzitster noemt niet waard...het tyfus wijf.
Ik zal zeker naar de 'show' blijven kijken, maar kan eigenlijk niet wachten...ik ben tegen geweld, maar ze willen mij 'hangen...'. Daarom zie 'ze' graag hangen ipv mij zelf. Als het zover komt wil ik er graag bij zijn, kompleet met chips, een pintje en een feestmutsYou're watching a movie. Enjoy the show.
Mike
Geen daadwerkelijk antwoord van Kuipers:
Deze is grappig: Gideon blijft de kwestie terugkomen op de avondklok: doet hieraan denken:
"Did you threaten to overrule him?"
12 x
op zich is daar niks mis mee
Des te meer respect van Gideon die dit rustig blijft benaderen 1 tegen allenIk heb dit niet uitgekeken omdat anders wellicht mijn toorn uitbarst en mijn onvermogen botvier op mijn PC scherm...en dat is dit kreng dat zicht neutraal voorzitster noemt niet waard...het tyfus wijf.