FvD

Thierry wordt 'gefactcheckt':

Slechts 1 bron, een of andere hoogleraar, wordt aangehaald. Geen aanklikbare links zodat de lezer zelf onderzoek kan doen. Trust me, I'm a professor.

Mike

Forum laat via Telegram weten:
GEWELDIG! Ondanks een boycot van bol.com en een totale blackout in de media is HET CORONABEDROG vandaag met stip binnengekomen op 1 in de bestseller lijst! Dankzij jullie allemaal! Ontzettend bedankt! We laten ZIEN dat we met velen zijn, dat we het doorhebben, dat we ons niet opnieuw laten misleiden en dat we IN BEWEGING komen! 💪🏻💪🏻💪🏻👍🏻👍🏻👍🏻🙏🙏🙏❤️
1646825640108.png

Het boek dat door bol.com werd gecensureerd, waar geen énkele krant over schreef: het is nu het meest verkochte boek van Nederland. Mensen willen de waarheid weten over corona, de ‘vaccins’ en de globalistische machtsgreep. Bestel ‘m ook:

Dorothé

De gehele bijdrage van Gideon.

Gideon heeft volledig gelijk. Door regeerakkoorden is onze democratie om zeep geholpen. Regeringspartijen steunen blind het kabinetsbeleid. Dus hoe zinvol is het om constant in de TK te zitten, terwijl van te voren met 99,99% zekerheid is te voorspellen hoe de uitkomsten zullen zijn.

Ik heb een vraagje betreffende het stemmen.

Hier in Maastricht heeft Forum 10 kandidaten.
Op nummer 10 staat S. Kerseboom. De andere kandidaten ken ik niet.

Hoe kan ik nu het zinvolste stemmen?
Stem ik op een bekende kandidaat, nl. S. Kerseboom of op de onbekende nr. 1.?

Wanneer heeft mijn stem de meeste waarde / de meeste slagkracht?

Dorothé

Heb je onderstaande video gezien Dorothé?
Als ik in Limburg zou wonen dan zou hij zeker mijn stem krijgen.
Maar helaas, ik woon niet in Limburg ;)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan