Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat het dan niet jeuken bij jullie bij het zien van deze docu? Ik bekijk altijd alle kanten van een verhaal om zo mijn mening te vormen en dus ook deze docu. Ik vind Baudet steeds meer een manipulator en populist worden. Hij is mij te arrogant geworden. Als we toch in complotten denken dan kan het toch best zo zijn dat hij banden met de russen had? Alles voor geld tenslotte? Zijn partij is meer een verdienmodel dan eentje uit idealisme. Hij maakt zijn eigen regels en is een gladde prater met charisma.
#Powned
#thierryiseenbolsjewiek
Het zijn GEMEENTERAAD verkiezigen!Dat zembla met een onzinverhaal over de vermeende Russische connecties van Thierry Baudet en FVD komt zo vlak voor de verkiezingen is vast toeval.
Zeker nu de Ruslandhaat een paar weken flink is aangewakkerd.
Wellicht heb je de posters in de steden zien hangen, staan nogal wat partijen op die ook in de landelijke politiek bekend zijn. Maar dit draadje gaat over FvD.Het zijn GEMEENTERAAD verkiezigen!
Zijn dat geen verkiezingen?Het zijn GEMEENTERAAD verkiezigen!
Dat bericht van je dat jeukt zeker.Gaat het dan niet jeuken bij jullie bij het zien van deze docu? Ik bekijk altijd alle kanten van een verhaal om zo mijn mening te vormen en dus ook deze docu. Ik vind Baudet steeds meer een manipulator en populist worden. Hij is mij te arrogant geworden. Als we toch in complotten denken dan kan het toch best zo zijn dat hij banden met de russen had? Alles voor geld tenslotte? Zijn partij is meer een verdienmodel dan eentje uit idealisme. Hij maakt zijn eigen regels en is een gladde prater met charisma.
#Powned
#thierryiseenbolsjewiek
nieuw record?
Het is niet dat ik direct iets achter zoek maar de timing vind ik wel bijzonder.Je moet niet gelijk overal iets achter zoeken, Bull.
Mike
Volgens mij bedoelde mike het sarcastisch althans zo las ik het maar ik ben dan zelf ook een enorme sarcastHet is niet dat ik direct iets achter zoek maar de timing vind ik wel bijzonder.
Ze sloten het programma af met we hebben geen bewijs dus het gaat weer nergens over.
Maar ach ook dit waait wel weer over morgen schijnt de zon weer.
Wat een ongelofelijke LUL was dit zeg. Ik ben op alle demo's geweest, en er was altijd maar 1 partij die met ons, tussen ons was, met het volk was. Verder niemand. Tuurlijk, met geld van RuslandGaat het dan niet jeuken bij jullie bij het zien van deze docu? Ik bekijk altijd alle kanten van een verhaal om zo mijn mening te vormen en dus ook deze docu. Ik vind Baudet steeds meer een manipulator en populist worden. Hij is mij te arrogant geworden. Als we toch in complotten denken dan kan het toch best zo zijn dat hij banden met de russen had? Alles voor geld tenslotte? Zijn partij is meer een verdienmodel dan eentje uit idealisme. Hij maakt zijn eigen regels en is een gladde prater met charisma.
#Powned
#thierryiseenbolsjewiek
Los daarvan, als wakkere moet je banden met Rusland juist als iets positiefs zien!Wat een ongelofelijke LUL was dit zeg. Ik ben op alle demo's geweest, en er was altijd maar 1 partij die met ons, tussen ons was, met het volk was. Verder niemand. Tuurlijk, met geld van Rusland