FvD

Dat zembla met een onzinverhaal over de vermeende Russische connecties van Thierry Baudet en FVD komt zo vlak voor de verkiezingen is vast toeval.
Zeker nu de Ruslandhaat een paar weken flink is aangewakkerd.

Gaat het dan niet jeuken bij jullie bij het zien van deze docu? Ik bekijk altijd alle kanten van een verhaal om zo mijn mening te vormen en dus ook deze docu. Ik vind Baudet steeds meer een manipulator en populist worden. Hij is mij te arrogant geworden. Als we toch in complotten denken dan kan het toch best zo zijn dat hij banden met de russen had? Alles voor geld tenslotte? Zijn partij is meer een verdienmodel dan eentje uit idealisme. Hij maakt zijn eigen regels en is een gladde prater met charisma.
#Powned
#thierryiseenbolsjewiek

Gaat het dan niet jeuken bij jullie bij het zien van deze docu? Ik bekijk altijd alle kanten van een verhaal om zo mijn mening te vormen en dus ook deze docu. Ik vind Baudet steeds meer een manipulator en populist worden. Hij is mij te arrogant geworden. Als we toch in complotten denken dan kan het toch best zo zijn dat hij banden met de russen had? Alles voor geld tenslotte? Zijn partij is meer een verdienmodel dan eentje uit idealisme. Hij maakt zijn eigen regels en is een gladde prater met charisma.
#Powned
#thierryiseenbolsjewiek
troll-alert-1024x576.jpg

Dat zembla met een onzinverhaal over de vermeende Russische connecties van Thierry Baudet en FVD komt zo vlak voor de verkiezingen is vast toeval.
Zeker nu de Ruslandhaat een paar weken flink is aangewakkerd.
Het zijn GEMEENTERAAD verkiezigen!

#Powned
#thierryiseenbolsjewiek
Dat bericht van je dat jeukt zeker.
Maar gelukkig duurt dat hier nooit zo lang een beetje Ivermectine en de jeuk is weg.

Je moet niet gelijk overal iets achter zoeken, Bull.

Mike
Het is niet dat ik direct iets achter zoek maar de timing vind ik wel bijzonder.
Ze sloten het programma af met we hebben geen bewijs dus het gaat weer nergens over.
Maar ach ook dit waait wel weer over morgen schijnt de zon weer.

Het is niet dat ik direct iets achter zoek maar de timing vind ik wel bijzonder.
Ze sloten het programma af met we hebben geen bewijs dus het gaat weer nergens over.
Maar ach ook dit waait wel weer over morgen schijnt de zon weer.
Volgens mij bedoelde mike het sarcastisch althans zo las ik het maar ik ben dan zelf ook een enorme sarcast😆

#Powned
#thierryiseenbolsjewiek
Wat een ongelofelijke LUL was dit zeg. Ik ben op alle demo's geweest, en er was altijd maar 1 partij die met ons, tussen ons was, met het volk was. Verder niemand. Tuurlijk, met geld van Rusland 🤣🤣🤣🤣

Wat een ongelofelijke LUL was dit zeg. Ik ben op alle demo's geweest, en er was altijd maar 1 partij die met ons, tussen ons was, met het volk was. Verder niemand. Tuurlijk, met geld van Rusland 🤣🤣🤣🤣
Los daarvan, als wakkere moet je banden met Rusland juist als iets positiefs zien!
Dit forum is ZE kennelijk een doorn in het oog dat ze er ineens weer zoveel trollen op af sturen, losers!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan