Decem
Well-known member

Speech Willem op bijeenkomst FvD in Amsterdam - Videowaarheid
De door George Soros gefinancierde groep ANTIFA komt regelmatig vrijheid- en FvD bijeenkomsten verstoren. Zo ook weer op 13 maart 2022. Ze maken dan de

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan zal ik Jensen ook maar weer eens een keertje kijken om zelf te oordelen of hij wat zinvols te melden heeft.
Hengelose FvD’er weg bij politie na omstreden opmerkingen: ‘Hij heeft het imago van de politie beschadigd’
PANIC!!![]()
Hengelose FvD’er weg bij politie na omstreden opmerkingen: ‘Hij heeft het imago van de politie beschadigd’
HENGELO - De Hengelose lijsttrekker van Forum voor Democratie (FvD) Brian Geertshuis gaat weg bij de politie. Er is geen plek meer voor hem vanwege extreme uitlatingen op internet. Hij heeft met zijn opmerkingen de beroepscode van de politie ernstig geschonden. Dat is zojuist bekend gemaakt.www.tubantia.nl
Mike
Zorg wel even voor een teiltje in de buurt als je dit beluisteren wilt.
![]()
Extremisten bezochten vannacht opnieuw ons kantoor. Partijkartel en Mainstream Media creëren een klimaat van politiek geweld met hun voortdurende demonisering en stigmatisering van onze partij. De enige manier om hiermee af te rekenen is vandaag te stemmen op FVD.
![]()
Forum voor Democratie
Extremisten bezochten vannacht opnieuw ons kantoor. Partijkartel en Mainstream Media creëren een klimaat van politiek geweld met hun voortdurende demonisering en stigmatisering van onze partij. De enige manier om hiermee af te rekenen is vandaag te stemmen op FVD.t.me
#StemZeWeg
Mike
Als je op Schiphol zegt voor de grap dat je een bom hebt dan vlieg je niet mee, .... ik denk dat je nu boftIn amstelveen is er geen FvD partij. geen idee wat ik zal stemmen.
VVD? grapje.
Ja21!In amstelveen is er geen FvD partij. geen idee wat ik zal stemmen.
VVD? grapje.