Fries Foar Frijhiid
Well-known member
'Ik denk dat we debatten niet moeten evalueren'.
Reflectie ontbreekt, dus functioneert het parlement onvoldoende, maar dat is al lang bekend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze link is beterOp de website van Café Weltschmerz staat de link naar de documentaire:
GIDEON: Op zoek naar de waarheid - DOCSFAIR
Al 2 jaar lang gaan we van lock down naar lock down. Er worden ingrijpende maatregelen genomen ter bescherming van de volksgezondheid. Maar zijn deze maatregelen wel effectief? Is het vaccineren van de hele bevolking wel verstandig of heeft het ook risico's? Is de oprichting van een QR...docsfair.nl
Deze pagina geeft een foutmelding:
Resource Limit Is Reached
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
De optie die ik gaf bij dotcom gisterenHier in mijn gemeente helaas geen FVD andere partijen kan ik ook eigenlijk niet op stemmen want zijn voor dingen waar ik fel tegen ben! Er is er echt geen 1 waar ik op zou willen stemmen!? Moet ik dan maar gewoon niet stemmen dan? Ik ga niet op een partij stemmen waar ik het totaal niet mee eens ben. Iemand tips? Niet stemmen is eigenlijk ook geen optie.
Of zelf een vakje maken op het stem formulier met FvD en dat aankruisenDe optie die ik gaf bij dotcom gisteren
Dat is dan even aan mij voorbij gegaan Henk maar dat extra vakje maken trappen ze toch niet inDe optie die ik gaf bij dotcom gisteren
nee natuurlijk niet, maar jij wil toch een signaal afgeven en met jezelf in het reine zijn.Dat is dan even aan mij voorbij gegaan Henk maar dat extra vakje maken trappen ze toch niet in
Komt goed Henk, ik verzin wel watnee natuurlijk niet, maar jij wil toch een signaal afgeven en met jezelf in het reine zijn.
je toont inzet en geef aan dat er niemand te vinden is in de gemeente
Je gaat naar de lokale omroep meldt je bij het politieke programma en gaat het publiekelijk vertellen. Je stuurt een ingezonden bericht naar de krant of nog beter belt de lokale verslaggever op. Zo deed ik dat ook. Hier in Frankrijk sprak ik ook reeds vier maal met een lokale journalist in het Engels en wat steenkool Frans