https://tpo.nl/2019/08/06/u-zond-in-waarom-ik-mijn-fvd-lidmaatschap-opzeg/
Liever kwijt dan rijk, dit soort slappelingen. Enkele citaten die mij ertoe bewegen op zoek te gaan naar een teiltje:
Ik ben het nog immer vaak met de heer Baudet eens, maar ik vond zijn debat met Mark Rutte beneden alle klasse die je van een (beoogd) staatsman mag verwachten. De vraag ‘wanneer heeft u voor het laatst gehuild?’ was oor mij wel de druppel (of traan). De heer Rutte is, hoezeer ik het met hem oneens mag zijn, een man van een bepaalde klasse die ik ooit in persoonlijke sfeer als zeer meelevend, vriendelijk en oprecht geïnteresseerd heb ervaren.
Als gemiddelde, hardwerkende, ondernemende, belastingbetalende, autochtone en middenklasse millennial wil ik een partij die zorgt voor meer koopkracht, defensie/veiligheid, democratie en minder immigratie, betutteling en bureaucratie (maar wel een functionerende belastingdienst). Ik had ooit de hoop dat de FVD dat kon worden. Met de huidige berichten in de media dwingt u mij eigenlijk gewoon weer VVD te stemmen met de hoop dat ze nu wel iets van hun zogenaamde liberale gedachtegang waarmaken.
Kortom, vrouwelijke millennial die nog steeds niet onder de VVD-hypnose uit is en talloze, bijna wekelijkse schandalen bij de VVD geen enkel probleem vindt, maar 1 enkele hobbel bij FvD wel zwaar genoeg aanrekent om over te stappen naar de boevenbende van Rutte. Goodbye and good riddance. En neem vrouwen hun stemrecht af, het zijn geen weldenkende wezens!
Mike