FvD

Jaren geleden was het onderwerp terreur in de klas besproken. Of we voorbeelden hadden van terreurorganisaties. Je had ze moeten zien kijken toen ik Antifa noemde.
 
Vandaag bevestigt het AD dat de aanslag op Baudet is opgeëist door Antifa. AFA Noord, een lokale afdeling, claimt dat de dader behoort tot hun ‘anti-fascistische’ groepering en “heeft gehandeld vanuit overtuiging”.
 
‼️ NEDERLAND IS BELAZERD EN BEDONDERD ‼️

HET BEWIJS IS GELEVERD.....

Misleid en bedrogen door kartelpolitici, waar u morgen weer op gaat stemmen....??!

Het grootste medische vaccinatieschandaal is door het, eveneens falende, EMA ( Europese Geneesmiddelenbureau) bevestigd.

Forum voor Democratie @fvdemocratie zat op het juiste spoor en is daardoor ook de enige en juiste partij om op te stemmen. #StemFVD



Mike
 

Thierry Baudet. Laten we zijn stem met de onze beschermen.​

Dit is een stuk dat ik niet had willen schrijven. Omdat ik niets liever had gewild, dan dat het niet zou zijn, zoals het is. Een bericht dat er toch uit moest, omdat ik de illusie koester dat ik door mijn paniek in letterbrokjes uit te kotsen, mijn angst over het internet uit te schreeuwen, ik het zwaard van Damocles kan botten, de dreiging, die gedijt bij nacht en nevel, bij zwijgen en stilletjes toestaan, onschadelijk zou kunnen maken.

Superjan:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan