FvD

Mijn jongste broertje op de valreep nog weten te overtuigen om op FvD te stemmen🙏🏼
FVD is niet voor hogere uitkeringen - voor mensen die niet meer volledig kunnen werken-, toch? SP wel.

En fin. Ik heb FVD gestemd. Maar dit vanwege andere redenen. Hoe zij over het vacinnatiebeleid denken. Althans ik ga er dan maar vanuit dat zij er zo over denken.
 
zijn er in het verleden niet ook landen geweest die zogenaamd niet hadden gewonnen?
Q

Vraag me af wat die 2 partijen van elkaar denken.
Raakvlakken?
 
Ik post niet veel, maar lees wel bijna alles mee, (begrijp ook niet altijd alles) maar nu moet ik toch even iets vragen:
Weet er al iemand iets meer over dat persverbod? Geen enkele communicatie van FVD, dit klopt gewoon niet!
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als FVD-er op een andere partij zou gaan stemmen, kan er bij mij gewoon niet in!
 
Ik post niet veel, maar lees wel bijna alles mee, (begrijp ook niet altijd alles) maar nu moet ik toch even iets vragen:
Weet er al iemand iets meer over dat persverbod? Geen enkele communicatie van FVD, dit klopt gewoon niet!
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als FVD-er op een andere partij zou gaan stemmen, kan er bij mij gewoon niet in!

Ik weet nog niet hoe dat precies ziet, maar na de lading smsjes en mails die ik gisteren kreeg met ga aub stemmen is het nu wel heel erg stil.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.902
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan