Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Baudaddy hoe verzinnen ze het.
FVD is niet voor hogere uitkeringen - voor mensen die niet meer volledig kunnen werken-, toch? SP wel.Mijn jongste broertje op de valreep nog weten te overtuigen om op FvD te stemmen
Nee. FvD vind dat werken moet lonen.FVD is niet voor hogere uitkeringen, toch? SP wel. En fin. Ik heb FVD gestemd.
Vind ik prima. Lagere belasting en gewoon eerlijk betaald krijgen voor het werk wat je doet! Een heleboel mensen werken nu voor noppus!Nee. FvD vind dat werken moet lonen.
Ja niks mis mee iddVind ik prima. Lagere belasting en gewoon eerlijk betaald krijgen voor het werk wat je doet! Een heleboel mensen werken nu voor noppus!
Wat is dit nu voor onzin? Pers verbod? Wie denken ze wel niet wie ze zijn? En wie beweer dat ze een persverbod hebben. Ik vraag me echt af of die stemmen van pvv in werkelijkheid van fvd zijn. Ik geloof er geen kut van dat er zo weinig mensen gestemd hebben op fvd.
Deze kerel snapt niet dat Thierry juist de partij draagt.
Ik post niet veel, maar lees wel bijna alles mee, (begrijp ook niet altijd alles) maar nu moet ik toch even iets vragen:
Weet er al iemand iets meer over dat persverbod? Geen enkele communicatie van FVD, dit klopt gewoon niet!
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als FVD-er op een andere partij zou gaan stemmen, kan er bij mij gewoon niet in!