FvD


Zelfs Jan, die tijdens corona niet zo positief over het FvD was, vindt het een goeie zet.
Leuk bedacht van JB dat [ZE] dit ook gaan proberen, maar Pepijn is 10 x gevaarlijker want iedereen aan de andere kant wordr gekozen omdat ze incompetent, dom en ambitieus zijn. Geen partij dus voor FvD.

Mike
 
Of een beschadigde homo boordevol wrok. Trouwens daarmee wel perfect materiaal voor veiligheidsdiensten!

Mike
 


Alles om maar tegen FvD te zijn......

Wat een onzin ook wat hij schrijft. Ik heb Fortuyn nooit gehoord over corruptie. Wel over islam (verdeel en heers), bestuursculturen en de nadelen van privatisering. Maar alles netjes, hij doorzag bijlange na niet het deepstate systeem zoals fvd dat doorziet (wel zeer waarschijnlijk vermoord door de deepstate). En waarschijnlijk was hij ook op de hoogte van de ‘hobby’s’ van de elite zoals Demmink. Zeker niet iemand om te idealiseren.
 
"Het had nog veel erger kunnen zijn. Baudet had ook 37 zetels kunnen winnen."

 
Wie kan voor mij het relevante fragment klaarzetten op de juiste tijdcode waarin men spreekt over het doodzwijgen van de coronatijd als reactie op.trauma? Hoef ik Ralf's wijnmoment niet mee te maken en ander geneuzel.

Mike
 
Heel toevallig zap ik even langs de video. Luister vanaf 13:30 en 15:05. Zit daar iets tussen? Vastzetten weet ik niet hoe dat moet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan