FvD

00:00 Opening
01:06 Introductie
01:46 Ralfs wijnmoment
02:57 Of je worst lust
04:15 Kijkersvraag 1
24:52 Kijkersvraag 2
31:16 Pepijn is terug!
49:32 Sloopkogel van boomers
 
Ik volg wel wat Baudet hier zegt. Hij is meer van de lijn: elk land moet handelen vanuit welk belang goed is voor dat land. Massa-immigratie vanuit het midden-oosten is niet in het belang van ons, net zoals etnische zuivering in Gaza in het belang van Israel is. Ik mis wel de humanitaire component in zijn betoog. In feite zegt hij: ze doen maar daar in het midden-oosten, als ze maar niet hier komen. Ik noem dat 'pragmatisch rechts'. Het is ook gevoelloos rechts. Daar kan je met hem of met elkaar over van gedachten wisselen, maar is zeker geen reden om de partij te verlaten.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik volg wel wat Baudet hier zegt. Hij is meer van de lijn: elk land moet handelen vanuit welk belang goed is voor dat land. Massa-immigratie vanuit het midden-oosten is niet in het belang van ons, net zoals etnische zuivering in Gaza in het belang van Israel is. Ik mis wel de humanitaire component in zijn betoog. In feite zegt hij: ze doen maar daar in het midden-oosten, als ze maar niet hier komen. Ik noem dat 'pragmatisch rechts'. Het is ook gevoelloos rechts. Daar kan je met hem of met elkaar over van gedachten wisselen, maar is zeker geen reden om de partij te verlaten.

Mike
Ik denk dat haar rede om de partij te verlaten was dat hij zij dat Israël baat heeft bij onrust.
 
Ik volg wel wat Baudet hier zegt. Hij is meer van de lijn: elk land moet handelen vanuit welk belang goed is voor dat land. Massa-immigratie vanuit het midden-oosten is niet in het belang van ons, net zoals etnische zuivering in Gaza in het belang van Israel is. Ik mis wel de humanitaire component in zijn betoog. In feite zegt hij: ze doen maar daar in het midden-oosten, als ze maar niet hier komen. Ik noem dat 'pragmatisch rechts'. Het is ook gevoelloos rechts. Daar kan je met hem of met elkaar over van gedachten wisselen, maar is zeker geen reden om de partij te verlaten.

Mike
Ik mis overigens ook de humanitaire component. Eerder in interviews heeft hij wel gezegd dat het afschuwelijk is wat er gebeurt in Palestina. Nu noemt hij het wel een etnische zuivering. Heel veel conservatieven kiezen helaas nog steeds de kant van Israël wanneer het over moraliteit gaat. Ik denk dat Baudet die mensen iniedergeval probeert te laten zien dat de kant van Israël kiezen niet in het Nederlandse belang is. Die conservatieven zouden op z'n minst moeten gaan twijfelen aan het onvoorwaardelijk steunen van Israël.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan