FvD

Nee, precies andersom. Ik volgde hem eerst, maar toen de affaire Otten speelde eerder dit jaar keerde hij zich volledig tegen FvD en voor Otten. Sinds die tijd negeer ik hem.

Mike

Ik volg hem ook idd. Maar wat jij zegt heb ik niet mee gekregen. In zijn tweet praat ie niet zo positief over Otten. Maar ik zal het in de gaten houden. Wist niet dat ie tegen FVD is inmiddels. Overigens weet ik dat nu wel van een andere twitteraarster waar ik toch enigszins verbaasd over ben. Zal het opzoeken en hier neer zetten.

Wat vind jij hiervan? Soms heb ik momenten dat ik twijfels begin te krijgen bij haar. Ze heeft heus wel dingen bij het rechte eind maar andere dingen snap ik dan niet zo goed. Of wij hebben onze hoop teveel gevestigd op forum en Wilders en zien iets over het hoofd?

?s=20

?s=20

?s=20

Wat vind jij hiervan?
Ik begin me soms wat te irriteren merk ik aan sommige dingen die ze zegt. Of wij hebben onze hoop teveel gericht op Forum en Wilders? Maar ergens geloof ik dat niet. Wellicht is zij iemand die niet stemt. Dat kan natuurlijk ook.

?s=20

?s=20

?s=20

Wat vind jij hiervan?
Ik begin me soms wat te irriteren merk ik aan sommige dingen die ze zegt. Of wij hebben onze hoop teveel gericht op Forum en Wilders? Maar ergens geloof ik dat niet. Wellicht is zij iemand die niet stemt. Dat kan natuurlijk ook.

?s=20

?s=20

?s=20

Wat vind jij hiervan?

?s=20

?s=20

?s=20

Ik merk dat ik ook in dit topic niet meerdere twitter links tegelijk kan plaatsen. Dus ik doe ze per stuk.

Wat vind jij hiervan?

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan