Wat een luchthoofd is die Kim Boon toch. Trad thot alert! We gaan nu steeds meer jonge vrouwen krijgen die weliswaar knap zijn maar volkomen inhoudsloos en die zich aansluiten bij rechtse partijen als FvD.
Ik heb het vaker geschreven: links is aan het uitsterven en opportunistische jonge vrouwen weten donders goed dat het aan de linkerkant niet meer te doen is. Het is daar al overvol met vrouwvolk (want IEDERE vrouw is collectivistisch en dus links, All Women Are Like That) en er zitten daar alleen nog maar knotjesdragende, zitplassende 'mannen'.
FvD moet m.i. oppassen voor opportunisten. Ze hebben al hun vingers gebrand aan die rat van een Otten. Zaterdag stond daar ineens Lange Frans op het podium, ook iemand die ik voor geen cent vertrouw. Eva Vlaardingerbroek, ook zo'n leeghoofdig huppelmeisje als Kim Boon. Wees zeer alert op opportunistische meelopers, FvD!
Maar misschien ben ik wel aan het zeuren. Er vindt een cultuurommeslag plaats en vrouwen zijn van nature opportunisten. Mannen geilen nu eenmaal op lekkere wijven als Kim Boon en het maakt de partij hierdoor letterlijk aantrekkelijker. Zo lang vrouwen nog niet met clownshaar, tattoos en piercings op zo'n congres gespot worden en Kim Boon zich niet al te uitdagend kleedt, wie ben ik dan om te zaniken over haar leeghoofdigheid? Ze is een vrouw, wat verwacht je anders?
FvD is de cultuuroorlog aan het winnen en dat is een goede zaak, dus voor nu laat ik het hierbij met mijn kritiek!
Mike